Jeg fik en aprilsnar... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Clisolka

STORT tillykke med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

M (:

dola skriver:

Har læst en del fødselsberetninger herinde, og ville gerne dele min selv om den ikke er så dramatisk som så mange af de andre.. !

Vågnede klokken 3 ved at min mås føltes våd, rullede ud af sengen og kunnemærke det begyndte atløbe mere, og så sprang jeg op på gulvet, kunne mærke det bare løb ned af mine ben.

Vraltede ud på badeværelset, og fik mig badet og fik rent tøj på. Gik forvirret ind til min kæreste og sagde så: "Øh hvad gør man så???" han kiggede underligt på mig og sagde: "Øh hvad gør man så hvad?" Måtte så forklare at vandet var gået og han fik mig til at ringe til fødemodtagelsen, hvor vi så skulle stille klokken 8. De kørte en ve og hjertelyd strimmel, og da jeg stadig havde lidt livmor hals tilbage fik jeg en stikpille, vi måtte så entan tage hjem eller blive. Vi valgte at blive.

Klokken 11 gik vi ned og fik lidt morgenmad, og klokken 14 blev jeg tjekket igen havde ingen livmorhals og var 3 cm åben. Og derfra måtte vi så bare vente... Klokken 17 blev jeg endelig indlagt på fødegangen.

klokken 20 blev jeg "truet" med vedrop, jordemoren mente det tit var nok bare at true med vedrop så ville det hele gå lidt hurtigere... Var vist ved at være lidt træls at høre på, var selv overbevist om at jeg sagtens kunne føde når jeg kunvar 8 cm åben, og var pænt ligeglad med om jeg sprækkede herfra og til månen..

Klokken 22.35 begyndte mine presseveer endeligt og 16 min senere lå jeg med verdens dejligste dreng på min mave. Min helt egen lille aprilsnar....

Og faren klarede det også godt!!

Stort tillykke med lillemanden (: Skulle det have været med enkelt V, hvis det havde været et lige nummer?

Anmeld

9. april 2012

Zafir

Sådan en har jeg også hun er jo 8 år nu. De kan særdeles anbefales.
Tillykke med din skønne Aprilsnar!!

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

stort tillykke

det må da være verdens bedste aprilsnar og få 

Anmeld

9. april 2012

MyBigWish

Stort tillykke med guldklumpen 

Anmeld

9. april 2012

dola

M (: skriver:

Stort tillykke med lillemanden (: Skulle det have været med enkelt V, hvis det havde været et lige nummer?

Lige præsis.. Det var jordemoderens ide...!

Anmeld

9. april 2012

CKH

Endnu engang kæmpe tillykke søde..! Han er simpelthen bare helt igennem vidunderlig..!

Anmeld

9. april 2012

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres dejlige aprilsnar

alle fødsler er noget helt enestående, så du skal bestemt ikke holde dig tilbage med at skrive om din.

Anmeld

9. april 2012

JH12

Stort Tillykke med ham

Og dejligt at læse om en stille og rolig fødsel

Anmeld

9. april 2012

M (:

dola skriver:

Lige præsis.. Det var jordemoderens ide...!

Sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.