Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
norenberg skriver: Sælges aldrig brugt nypris 399 sælger den for 100 kr plus porto
Sælges aldrig brugt nypris 399 sælger den for 100 kr plus porto
babymus77 skriver: Nu spørger jeg nok rigtig dumt men hvad bruges den til?? Er det som et bord??? Sådan fandtes ikke da jeg fik mine børn:-) Så måske jeg sku prøve en nu!!! Har nemlig gemt min trip trap stol:-)
Nu spørger jeg nok rigtig dumt men hvad bruges den til?? Er det som et bord??? Sådan fandtes ikke da jeg fik mine børn:-) Så måske jeg sku prøve en nu!!! Har nemlig gemt min trip trap stol:-)
Mivsen skriver: Hva koster den at sende?
Hva koster den at sende?
Den vil jeg meget gerne købe
Hov undskyld - jeg troede det var sådan en plade man satte fast på triptrapstolen, som kunne bruges som bord. Så jeg er ikke interesseret alligevel
heisamig skriver: Den vil jeg meget gerne købe
norenberg skriver: den koster 60 kr med gls afleveret på adressen hvis der er nogen hjemme ellers bliver den aflevret i pakkeshoppen67 kr med post danmark uden omdeling82 kr med post danmark med omdeling
den koster 60 kr med gls afleveret på adressen hvis der er nogen hjemme ellers bliver den aflevret i pakkeshoppen67 kr med post danmark uden omdeling82 kr med post danmark med omdeling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128