Hvornår havde i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak for jeres svar... 

Rart at vide hvornår man ca kan begynde.. Men det er vel lidt ubehaligt de første pAr gange? 

Opdagede i nogle blødninger efter sex? 

Ja det kan være ubehageligt i starten, jeg var syet meget indvendig så jeg havde mange gener de første par måneder men med glidemidddel og et stille og roligt tempo så blev det bedre og bedre Man kan godt bløde lidt ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Heej piger... 

Hvornår havde i sex efter fødslen?? 

Og hvornår må man egentlig have sex?? 

Knus 

16 dage efter

Lige efter fødslen med kondom, men når du har været til 8 ugers tjek må du uden 

Anmeld

9. april 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tak for jeres svar... 

Rart at vide hvornår man ca kan begynde.. Men det er vel lidt ubehaligt de første pAr gange? 

Jeg syntes ikke det var ubehageligt, men jeg var også nederst og han var forsigtig, og vi brugte glidecreme. Jeg tror også det havde noget at gøre med at jeg er ung og heler hurtigt og der ikke var meget at hele

Jeg blødte stadig, så ja 

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Tak for jeres svar... 

Vi havde sex efter 5 uger, så var jeg stoppet med at bløde - og arret fra mit kejsersit var helet okay. 

De første par gange kan det godt være lidt ubehageligt  Jeg oplevede ikke selv at bløde efter sex 

Husk blot at bruge kondom de første 8 uger 

Anmeld

11. april 2012

smlmea

Der gik 8 uger første gang,og 3 uger 2.gang.

Man skal kun bruge kondom,så længe der er barsel udflåd,er man holdt op med at bløde,før 8 ugers undersøgelse,kan man godt droppe kondomet inden.

Anmeld

11. april 2012

FogL

Jeg blev syet i skedeåbningen, og vi havde sex første gang for en uge siden - altså 5 uger efter. 

Anmeld

11. april 2012

Bassemor<3

4 uger efter fødslen, skal siges jeg fødte ved AKS, så alt var normalt "down under" 

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Heej piger... 

Hvornår havde i sex efter fødslen?? 

Og hvornår må man egentlig have sex?? 

Knus 

Man må, når man har lyst. Mener der gik ca. 4 uger efter jeg havde født

Anmeld

11. april 2012

DitteFisk

Jeg føler mig som et skræmmescenarie.. 

Vi kunne først -sådan rigtig- have sex 6 måneder(!!) efter fødslen. Jeg havde sygt ondt i underlivet meget meget længe efter. Lægen kunne ikke se noget usædvanligt og mente blot at det måtte være mit arvæv som var ømt. Tror vi prøvede sex efter 4 mdr (hvor jeg fra start vidste at det ville gå galt, fordi jeg kunne mærke ømheden hele tiden) og det føltes som om de havde syet mig helt fuldstændig sammen x) Men altså først efter 6 mdr kunne vi gennemføre det sådan nogenlunde smertefrit. 

Heldigvis er jeg da helt ovenpå igen (det har ikke ødelagt mig )

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg føler mig som et skræmmescenarie.. 

Vi kunne først -sådan rigtig- have sex 6 måneder(!!) efter fødslen. Jeg havde sygt ondt i underlivet meget meget længe efter. Lægen kunne ikke se noget usædvanligt og mente blot at det måtte være mit arvæv som var ømt. Tror vi prøvede sex efter 4 mdr (hvor jeg fra start vidste at det ville gå galt, fordi jeg kunne mærke ømheden hele tiden) og det føltes som om de havde syet mig helt fuldstændig sammen x) Men altså først efter 6 mdr kunne vi gennemføre det sådan nogenlunde smertefrit. 

Heldigvis er jeg da helt ovenpå igen (det har ikke ødelagt mig )

Av av 

Godt nok lang tid at vente med sex... Var det ikk hårdt at du ikk kunne..

Jeg små bløder kun og har det fint i mit underliv.. Så tror snart jeg er klar (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.