Til jer der bristede og har fået flere børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bristede i mere end en gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

732 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Sifling

Ja, jeg er lidt nysgerrig da jeg selv bristede da jeg fødte min søn, om hvor ofte man brister igen ved næste fødsel?

Smid gerne en kommentar og evt hvilken grad der er tale om, hvis i ikke føler det er for personligt

På forhån tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

(august)

Hej

Jeg har fået to dejlige piger og jeg bristede meget og dybt første gang, da hun ikke ville ud og blev taget med en hård kop. Anden gang gik det hele som det skulle og fødte hende selv uden nogle hjælpemidler, og bristede denne gang kun overfladisk og fik et par sting.

Anmeld

9. april 2012

Silas&Mille

Jeg bristede ved fødslen begge gange.

Ved Silas fik jeg 6 indvendige sting og 3 udvendige sting.

Ved Mille fik jeg 3 indvendige sting og 6 udvendige sting.

Anmeld

9. april 2012

babymus77

Havde presse veer over en time med min datter, da cup blev fundet kom hun selv;-) bristede ikke her:-) 2 gang med min søn, fik jeg 2 små sting udenpå, som jeg slet ikke kunne mærke:-) må indrømme her 11 år efter, er jeg meget nervøs for at briste

Anmeld

9. april 2012

Bonde-liv

jeg bristede ikke nr 2 gang

Anmeld

9. april 2012

piadas

Første gang fødte jeg ved KS, så der bristede jeg selvfølgelig ikke!

Anden gang bristede jeg og fik 8-10 sting. Efterfølgende var jeg ret øm i ca. to uger, når jeg skulle sidde ned, og det sved ret meget, når jeg tissede!

Tredje gang fik jeg tre overfladiske sting som kun havde kosmetisk karakter, og der var jeg totalt ovenpå. Jeg kunne både have født igen og løbet en marathon dagen efter! Jeg havde ingen problemer med at sidde på vores skalstole eller noget som helst. Måske en lille smule svien når jeg tissede de første par dage, men det var også det hele.

Næste gang satser jeg på at smutte en mandel uden efterfølgende sting! Bare jeg nu ikke bliver skuffet/overrasket!

Anmeld

10. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg blev klippet begge gange, da jeg ikke bristede af mig selv og ud skulle de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.