Dildo - informere kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.799 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at jeg har købt en dildo som jeg glædeligt bruger når jeg ikke er sammen med min kæreste, men han ved det ikke. Vi bor ikke sammen og ser kun hinanden i weekenderne.

Bør jeg fortælle ham at jeg bruger dildo? Eller skal jeg bare lade som ingenting og ikke fortælle ham noget. Har han "krav" på at vide det? Vi har trods alt været sammen i over et år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Ansemusen

Han har jo ikke krav på at vide det, hvis ikke han har spurgt eller I har aftalt at fortælle den slags til hinanden

Så det er helt og holdent op til dig. Men jeg ville da sige det, hvis jeg var i din situation - den lille hjælper kan jo også være med til at spice sexen lidt op indimellem

Anmeld

9. april 2012

mpr

Ja sagen er den at jeg har købt en dildo som jeg glædeligt bruger når jeg ikke er sammen med min kæreste, men han ved det ikke. Vi bor ikke sammen og ser kun hinanden i weekenderne.

Bør jeg fortælle ham at jeg bruger dildo? Eller skal jeg bare lade som ingenting og ikke fortælle ham noget. Har han "krav" på at vide det? Vi har trods alt været sammen i over et år. 

Jeg ville fortælle det For tænker også det måske kan udløse en unødvendig konflikt (nu ved jeg ikke hvordan din partner og dig i er selvfølgelig) ved at i flytter sammen og han så finder ud af du har en og at du har brugt den det år i har været sammen. Syntes du burde fortælle ham det lidt for hans skyld så det ikke kommer som et chok ved at han tilfældigvis falder over den inden du når at nævne det

Anmeld

9. april 2012

Eliza

Det er helt op til dig og hvad du føler for.. Jeg syntes bestemt at du skal have lov til at "straffe makralden" og os uden at han ved det...

men du kan jo snige den ind hvis han fortæller at han "pryler den enøjede" for DET gør han hvis i kun ses i weekenderne  

Anmeld

9. april 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Altså, til at starte med kan du jo introducere ham for at du HAR en dildo, og så kan du måske lade ham bruge den på dig, når i ER sammen?

Så har du den ikke hemmelig, det er jo ikke unormalt at have en eller flere stykker sexlegetøj i skuffen, single eller ej.

Og så kand u altid bagefter, lidt senere måske, lufte at du bruger den når du savner hans selskab

Anmeld

9. april 2012

Steph_Laurits

Tænker lidt, hvad er du "bange" for at han skulle sige?

Den gør dig glad, så er din kæreste nok også glad. Han ville nok være mere glad for at det er den du bruger når I ikke er sammen, end at det var en anden fyr.

Fortæl ham det da bare - og få noget spice i lagenerne

Anmeld

9. april 2012

Maja88

ja vis du ham bare du har en.. kunne jo være i kunne bruge den sammen eller du kunne vise ham hvordan du bruger den...

eller en måde at  vise ham den på, kunne være du kunne tage et billede af den i brug og sende til ham, fortælle ham du savner ham og hans... og så hvad du har lyst til han skal gøre ved dig..

Anmeld

12. april 2012

Mick

Anonym skriver:

Hej ;-) 

Jeg bed mig lidt fast i at du skrev om han havde `krav`på at få af vide at du har en dildo. Selvfølgelig har ikke Krev på det, Har du krav på at vide hva han bruger af legetøj ;-) ?

Men jeg er da sikkert på at han ville opleve det som en fræk og pirrende oplevelse at få det af vide, og kan se her på tråden at du har fået rigtig mange gode ide til hvordan du kunne fortælle / vise ham det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.