Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har noget i 62
Jeg har en masse i 62.
Bodyer til 10 kr
og natdragter til 20 kr.
Er det noget du kunne være interesseret i? For ellers gider jeg næsten ikke finde det frem...
Mor010711 skriver: Jeg har en masse i 62. Bodyer til 10 kr og natdragter til 20 kr. Er det noget du kunne være interesseret i? For ellers gider jeg næsten ikke finde det frem...
Jeg har lige en påskefrokost idag, men senere eller imorgen finder jeg de fineste med fødder frem og sætter nogle billeder ind
Mor010711 skriver: Jeg har lige en påskefrokost idag, men senere eller imorgen finder jeg de fineste med fødder frem og sætter nogle billeder ind
Trunte87 skriver: Hej Jeg søger billige bodyer/natdragter i str. 62 da jeg ikk har så meget af det og min lille pige er lige vokset ud af en 56'er.
Hej Jeg søger billige bodyer/natdragter i str. 62 da jeg ikk har så meget af det og min lille pige er lige vokset ud af en 56'er.
Det er de seks natdragter, jeg har i str. 62, som jeg snakkede om, der ligger i venstre side. De koster 20,-/ stk. - alle 6 for 100,-De andre er str. 68 (pånær den nederste, som er str. 50 og solgt), så hvis du også kunne være interesseret i dem, så må du sige til. Samme pris som dem i str. 62
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128