Åhh ja, jeg kan godt nikke genkendene til det med de humørsvingninger!..
Nu ved jeg ikke hvad mærke du tager, men jeg har taget p-piller i godt og vel 9 måneder nu, og der var også ret mange problemer med det første mærke jeg tog(MEGET slemme humør svingninger, monster smerter osv- JEG har bestemt heller ikke været retfærdig overfor min kæreste overhovedet, og det uhyggelige er jo netop at man sagtens selv kan se det!
).. Men da jeg så fandt ud af at det mærke jeg tog var iblandt den gruppe hvor der var størst chance for at kunne udvikle cancer osv, SÅ skulle jeg altså bare skifte mærke NU!.. OG det er da det bedste valg jeg nogensinde har gjort!
For mine humør svingninger er blevet SÅ MEGET mindre nu!-hvilket min kæreste sikkert er ret glad for(Selvom der stadig kan komme dage hvor jeg kan være lidt af en kælling
)..
Ved ike lige hvor jeg ville hen med det her, andet end at fortælle at jeg altså overhovedet aldrig har hørt om den "1 års regel", min læge udskrev med det samme nogle andre til mig da han hørte om mine problemer( dog ville han give mi Yasmin i starten, der sagde jeg altså klart NEJ TAK!- De er jo også blandt de farligste
)...´
Og dem jeg er på nu er jeg altså SÅ tilfreds med
Har du prøvet at stå fast overfor din læge om at du altså VIL skrifte mærke?
..
Håber du får løst problemet!

Annika
Anmeld