hvorlange plukveer er ok???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2012

Kay

lå lige inde på sengen og slappede af... har nemlig rigtig ondt i mit bækken i dag

men så fik jeg plukveer... syntes ellers de plejer at være ret korte... men de 2 jeg fik kort efter hinanden var rigtig lange...

og så kom jeg til at tænke på... hvor lange "må" de være... eller må de være lige så lange det skal være uden det gør noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Faith

Ved ikke hvor lange de må være. Ved bare at de ikke må gøre ondt og at der ikke må være adskillige om dagen (et par stykker er ok). Og så skal de gå væk når man hviler sig.

Jeg er 29+5 i dag og jeg har haft 3 i dag hvilket er fuldstændig normalt. De forsvinder så snart jeg smækker benene op.

Ring til din jordemoder hvis du er den mindste smule i tvivl.

Anmeld

8. april 2012

Kay

Faith skriver:

Ved ikke hvor lange de må være. Ved bare at de ikke må gøre ondt og at der ikke må være adskillige om dagen (et par stykker er ok). Og så skal de gå væk når man hviler sig.

Jeg er 29+5 i dag og jeg har haft 3 i dag hvilket er fuldstændig normalt. De forsvinder så snart jeg smækker benene op.

Ring til din jordemoder hvis du er den mindste smule i tvivl.

det er også det jeg har læst... og de kommer gerne de dage jeg har ondt i mit bækken... men denne gang lå jeg lige netop og slappede af...

og kæresten lå med hånden på min mave og blev meget forskrækket da han kunne mærke den... sådan helt "skat!!! hvad er det... hvad sker der med din mave??" måtte så forklare at det bare var en plukve og helt normalt... men kunne ik svare ham da han spurgte om den måtte være så længe... det var næsten 1 minut....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.