Næsten ny Emmaljunga klapvogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.903 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Pige2009

Virkelig lækker Emmaljunga Cerox 2.0. Vognen er købt til en ferie i juni 2011, så den har kun været brugt i 2 mdr. og har altid stået inde. Den står som ny og er virkelig flot! De eneste brugsspor er lidt støv på hjulene. Der medfølger indbygget insektnet i kalechen, regnslag, brugsanvisning og parasol. Klapvognen har så mange lækre detaljer og specifikationer. Nogle af dem følger her:

- Vendbart styr
- Justerbart styr
- Ryglæn, der kan lægges helt ned
- 5 punkts sele
- Dobbelt fodbremse

Vægt stel inkl. klapvognsdel: 13 kg Vægt hjul: 2,2 kg Ydermål sammenklappet: 97x63x37cm (inkl. hjul, længde x brede x højde)

Farven hedder Pro Titan

Sælges for 3000 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Trine89

Årh øv vi ikke lige har pengene lige nu. men denne mdr børne penge skal bruges til den næste str. autostol.. 

Hvis du stadig har den til sommer, er jeg MEGET interesseret. 

Men du skal selvfølgelig ikke holde på den.. 

Så var der jo lige en opper med her 

Anmeld

8. april 2012

Krisul

Hejsa.. 

Jg er ganske interesseret  

Hvor i landet er det?? Og er det en I vil ha hentet lige her og nu, eller kan det vente lidt (altså ikke sådan at jeg løber fra købet, men er meget presset tidsmæssigt det næste stykke tid) 

Anmeld

8. april 2012

Røverdatter

hvor er den fed men pengene er heller ikke lige til det her, ØV... held og lykke med salget

Anmeld

8. april 2012

baby012

Baagøe skriver:

Virkelig lækker Emmaljunga Cerox 2.0. Vognen er købt til en ferie i juni 2011, så den har kun været brugt i 2 mdr. og har altid stået inde. Den står som ny og er virkelig flot! De eneste brugsspor er lidt støv på hjulene. Der medfølger indbygget insektnet i kalechen, regnslag, brugsanvisning og parasol. Klapvognen har så mange lækre detaljer og specifikationer. Nogle af dem følger her:

- Vendbart styr
- Justerbart styr
- Ryglæn, der kan lægges helt ned
- 5 punkts sele
- Dobbelt fodbremse

Vægt stel inkl. klapvognsdel: 13 kg Vægt hjul: 2,2 kg Ydermål sammenklappet: 97x63x37cm (inkl. hjul, længde x brede x højde)

Farven hedder Pro Titan

Sælges for 3000 kr.

er meget intra.  

hvor længe kan den huse sådan en bette en ? altså hvor gamle er de før de ikke kan være i den mere ? 

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

Årh øv vi ikke lige har pengene lige nu. men denne mdr børne penge skal bruges til den næste str. autostol.. 

Hvis du stadig har den til sommer, er jeg MEGET interesseret. 

Men du skal selvfølgelig ikke holde på den.. 

Så var der jo lige en opper med her 

Helt ok, Trine. Så vidt jeg husker bor I i Nyborg Skal nok tænke på dig, hvis den ikke er solgt inden

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Krisul skriver:

Hejsa.. 

Jg er ganske interesseret  

Hvor i landet er det?? Og er det en I vil ha hentet lige her og nu, eller kan det vente lidt (altså ikke sådan at jeg løber fra købet, men er meget presset tidsmæssigt det næste stykke tid) 

Jeg bor i Odense Nej, jeg kan godt have den stående et stykke tid, hvis vi kan aftale, at du betaler en slags depositum, som vi kan aftale...

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Lahn11 skriver:

er meget intra.  

hvor længe kan den huse sådan en bette en ? altså hvor gamle er de før de ikke kan være i den mere ? 

Min datter er 2½ år og kan sagtens være i den nu Min veninde har brugt sin klapvogn nøjagtig magen til ind til hendes datter var 3½ år, så den kan bruges i lang tid

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Himmelsmil skriver:

hvor er den fed men pengene er heller ikke lige til det her, ØV... held og lykke med salget

Mange tak

Anmeld

8. april 2012

Trine89

Baagøe skriver:

Helt ok, Trine. Så vidt jeg husker bor I i Nyborg Skal nok tænke på dig, hvis den ikke er solgt inden

jep bor i nyborg. så det havde jo været oplagt lige at komme og hente den men jah syntes autostolen er lidt vigtigere, da hun jo godt stadig kan nøjes barnevognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.