forsømmer jer vist piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Koen.

Ja, det er vist for lidt jeg får skrevet herinde piger, har bare haft for meget om ørene med sygt barn, syg mand og fødselsdagsfest for prinsesse ovs. Meen nu er det hele klaret og vi er faktisk så godt som klar til lillebror kommer

Et lille billede fra i dag 35+1, maven er sunket meget og det gør herre nas i skambenet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

viben

Dejligt med en update Og godt at i har overstået sygdommen inden du skal føde... Men udover det ser maven efterhånden ret klar ud Synes også min mave er sunket, men ikke så meget endnu

Anmeld

9. april 2012

Koen.

viben skriver:

Dejligt med en update Og godt at i har overstået sygdommen inden du skal føde... Men udover det ser maven efterhånden ret klar ud Synes også min mave er sunket, men ikke så meget endnu

Ja det er rart vi endelig er på toppen og klar til lillebror kommer

Er meget spændt på hvornår jeg føder, fødte 39+1 første gang

Hvis det under dit billeder passer, kan du jo os føde når som helst uden det gør noget nu, uha det er spændende

Anmeld

9. april 2012

MariaJ

Det lyder som en travl tid hos jer. Jeg læste lige dit indlæg under "graviditet" også. Håber alle er friske igen, så I kan koncentrere jer om at vente på lillebror.

Fin mave

Anmeld

9. april 2012

viben

tanja. skriver:

Ja det er rart vi endelig er på toppen og klar til lillebror kommer

Er meget spændt på hvornår jeg føder, fødte 39+1 første gang

Hvis det under dit billeder passer, kan du jo os føde når som helst uden det gør noget nu, uha det er spændende

Ej hvor skønt, så går du jo nok heller ikke over tid denne gang Har du selv en fornemmelse af hvor tæt på du er? Og hvad er han blevet skønnet til den lille mand?

Jeps, nu kan jeg føde når som helst... Er helt surrealistisk at tænke på, for føles bestemt ikke som om at han er på vej.. Og synes stadig der er en masse ikke-mor ting jeg gerne vil nå Skal både nå til frisøren, tandlægen, kiroprakteren, den sidste babyshopping, cafebesøg osv. Og så har min mand taget ferie den sidste uge op til termin - oprindeligt for at hjælpe mig med at lufte hund osv., men da jeg stadig har det rigtig godt fysisk, er der i stedet en del små praktiske ting som hyldeopsætning og hovedrengøring som vi skal nå der... Så føler mig ikke helt klar endnu

Anmeld

9. april 2012

JH12

Dejligt i kom over sygdommene nu, så holder det sig forhåbentlig væk det næste stykke tid, så i kan nyde tiden med bettemanden når først han er kommet til verden..
Der er godt nok ikke lang vej igen.. og det hjælper jo ikke at man har lidt at se til, så tiden forhåbentlig går lidt hurtigere..

Mon ikke du har ondt, fordi han efterhånden ligger så langt nede? .. men du må jo slappe af og lytte til kroppen

Anmeld

9. april 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Det lyder som en travl tid hos jer. Jeg læste lige dit indlæg under "graviditet" også. Håber alle er friske igen, så I kan koncentrere jer om at vente på lillebror.

Fin mave

Tak
Ja der har været meget at se til men nu er vi alle ovenpå igen

Anmeld

10. april 2012

Koen.

viben skriver:

MMaManllaka

Ej hvor skønt, så går du jo nok heller ikke over tid denne gang Har du selv en fornemmelse af hvor tæt på du er? Og hvad er han blevet skønnet til den lille mand?

Jeps, nu kan jeg føde når som helst... Er helt surrealistisk at tænke på, for føles bestemt ikke som om at han er på vej.. Og synes stadig der er en masse ikke-mor ting jeg gerne vil nå Skal både nå til frisøren, tandlægen, kiroprakteren, den sidste babyshopping, cafebesøg osv. Og så har min mand taget ferie den sidste uge op til termin - oprindeligt for at hjælpe mig med at lufte hund osv., men da jeg stadig har det rigtig godt fysisk, er der i stedet en del små praktiske ting som hyldeopsætning og hovedrengøring som vi skal nå der... Så føler mig ikke helt klar endnu

Man kan jo.håbe har en fornemmelse af at der måske ikke går længe, har nogle har de samme tegn som med min datter men hvem ved

Det er vildt at nå dertil hvor man kan blive forældre hvad dag det skal være Men du har vist en masse at nå så baby må da godt vente bare. Lidt endnu

Anmeld

10. april 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Dejligt i kom over sygdommene nu, så holder det sig forhåbentlig væk det næste stykke tid, så i kan nyde tiden med bettemanden når først han er kommet til verden..
Der er godt nok ikke lang vej igen.. og det hjælper jo ikke at man har lidt at se til, så tiden forhåbentlig går lidt hurtigere..

Mon ikke du har ondt, fordi han efterhånden ligger så langt nede? .. men du må jo slappe af og lytte til kroppen

Ja rart at vi kan være friske til lillebror kommer

Ved at det gør nas fordi han lige ligger så han rammer skambenet og så har jeg jo desværre brok i maven som de først kan operere når han er ude men ja tager det med ro og min store piger er så hjælpsom på trods af hun kun bliver 2 år i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.