Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: man kan ikke forvente det altid gør som det har gjordt før.. men jeg ville os kikke på hvornår jeg sku ha haft mens og hvis den på nogle måde er forsinket eller sådan ville jeg teste..
man kan ikke forvente det altid gør som det har gjordt før..
men jeg ville os kikke på hvornår jeg sku ha haft mens og hvis den på nogle måde er forsinket eller sådan ville jeg teste..
Er jo lidt svært at gøre når min mens endnu ikke har vist sig efter fødslen...hehe, det er jo det som er hele humlen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det har jeg faktisk også læst/hørt. Og det er derfor at jeg heller ikke er så nervøs at jeg allerede har taget en test, men kunne selvfølgelig være at det er en god ide, så ved jeg jo besked...
Det har jeg faktisk også læst/hørt.
Og det er derfor at jeg heller ikke er så nervøs at jeg allerede har taget en test, men kunne selvfølgelig være at det er en god ide, så ved jeg jo besked...
jaaa det skader jo ikke at teste så test du bare løs
Her stoppede jeg helt med at amme da thea var 11 mdr, og fik først min mens efter 15 mdr.
Har også altid brugt mini piller og har også altid fået at vide at de dækker efter 7 dage fra opstart! Vh stine
Anonym skriver: Er jo lidt svært at gøre når min mens endnu ikke har vist sig efter fødslen...hehe, det er jo det som er hele humlen
ar ja selvfølgelig.. havde jeg lig glemt..
men tja hvis du er i tvivl så prøv en test.. der er ikke rigtigt andet for
Jeg har ikke læst nogle indlæg*
men jeg fik at vide, at fra første pille, er man beskyttet, lige så snart du har taget en pille og først sexer derefter, så der ingen fare :-) så ville svare nej til dit spørgsmål.
Anonym skriver: Nu læste jeg så faktisk indlægssedlen, og i den stod der at de første 7 dage skulle man beskytte sig på anden måde for at være helt sikker, og det samme læste jeg mig også frem til i indlægssedlen på mine p-piller...
Nu læste jeg så faktisk indlægssedlen, og i den stod der at de første 7 dage skulle man beskytte sig på anden måde for at være helt sikker, og det samme læste jeg mig også frem til i indlægssedlen på mine p-piller...
Ja så må det jo være en speciel slags.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128