update på den guldfarvede klapvogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Troldemommi

Det er faktisk min mand der er vild med den guldfarvede klapvogn og nej han er ikke bøsse, han syntes bare den ville være fin til vores lille prinsesse :-)

Vi har ikke set den i virkeligheden endnu så jeg ved ikke hvordan stoffet er, men jeg har tænkt over sagen :-)

opmærksomhed er fin i en vis grad, men tror jeg er lidt for genert til at gå rundt med den, så vi vælger en mere almindelig farvet klapvogn

Ellers tak for alle jeres svar, i var rimelig enige i at den var NOT :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Pige2009

Hi hi - det kunne ellers være et frisk input til alle de sorte vogne

Anmeld

8. april 2012

Troldemommi

Baagøe skriver:

Hi hi - det kunne ellers være et frisk input til alle de sorte vogne

Ja jeg syntes også til dels den er ret dejlig, men tror ikke jeg kan klare alle de blikke den vil tiltrække :-)

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Monica P skriver:

Ja jeg syntes også til dels den er ret dejlig, men tror ikke jeg kan klare alle de blikke den vil tiltrække :-)

Kan jeg egentlig godt forstå - har selv en dejlig anonym sort/sølv Emmaljunga

Anmeld

8. april 2012

Sakris

Monica P skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg var en af de få, der synes du skulle købe den hvis du synes den var fed. Jeg er også total imod alt det sorte (af den eneste grund at det er kedeligt og fantasiløst). Af denne grund har jeg en grøn barnevogn og en multifarvet voksipose. 

Held og lykke med jagten på en klapvogn som lige er Jer! Håber ikke I går i den sorte dille på grund af alle svarene i den anden tråd!

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Puha nej, det tror jeg heller ikke at jeg ville kunne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.