Anonym skriver:
Hej
Er der nogen af jer der kender Emmaljunga Mondial Duo Combi på Uniq stel?
Jeg er blevet helt vild med den farve White Leatherette. Er det dumt at købe den i hvid læder look?
Har lige lånt et billede fra nettet så i kan se den 
Jeg kender ikke lige netop denne vogn men jeg havde til min første datter en emmaljunga klapvogn med en city bag (kender du den?) Den er vist nogenlunde magen til den du har på billedet altså selve barnevognskassen.
Den havde et liggemål på 75 cm hvilket betød vi kunne bruge den i ca 6 mdr og der var min datter altså ikke færdig med at bruge barnevogn så vi måtte købe en alm brugt emmaljunga barnevogn.
Så du skal nok ikke regne med at kunne bruge den mare end ca ½ år hvis den også har ligge mål på 75 cm.
Med hensyn til uniq stellet har vi en emmaljunga big star suprime på uniq stel som vi købte til vores barn nr 2 fra ny, og jeg er ikke glad for uniq stellet. Det knirker når man kører, eller skal smøres hele tiden, hjulene knirker osv. Min svigerinde har den også hendes er dog MEGET værre end vores vogn og hendes er 1 år ældre end vores.
Men ved ikke om stellet også er ringe til combi vognen eller emmaljunga evt har lavet det om, kender flere som er utilfreds med uniq stellet på de alm barnevogne.
Men flot det er det....Men det er jo altid smag og behag med valg af barnevogn, håber du vælger den DU helst kan lide og passer til jeres behov.
Anmeld