Hvor stor er chancen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Anonym trådstarter

Hey... Jeg har lige noget jeg vil spørge om.

Jeg havde ubeskyttet sex i nat, og da jeg stadig ikke har fået min mens. efter jeg har født. Hvor stor er chancen så for at jeg er gravid igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Århuspigen

Anonym skriver:

Hey... Jeg har lige noget jeg vil spørge om.

Jeg havde ubeskyttet sex i nat, og da jeg stadig ikke har fået min mens. efter jeg har født. Hvor stor er chancen så for at jeg er gravid igen???

Tror den er på samme størrelse chance som hvis du havde.. Men ved det ikke.

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Århuspigen skriver:

Tror den er på samme størrelse chance som hvis du havde.. Men ved det ikke.

Åh gud, det håber jeg ikke

Anmeld

8. april 2012

Mettefpigen

Chancen er der.. Når man "venter" på at få sim mens igen er det for at få "rytmen" tilbage i kroppen... Og jeg skulle bruge kondom til jeg fik mens igen, for der skulle jeg begynde på p-piller igen....

Så ud og have en fortrydelsespille vil jeg sige for at være på den sikre side...... Og ellers så brug kondom...

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Chancen er der.. Når man "venter" på at få sim mens igen er det for at få "rytmen" tilbage i kroppen... Og jeg skulle bruge kondom til jeg fik mens igen, for der skulle jeg begynde på p-piller igen....

Så ud og have en fortrydelsespille vil jeg sige for at være på den sikre side...... Og ellers så brug kondom...

Ja, jeg ved det.. Det var ikke skide smart, og den engangsforestilling. Man kan købe fortrydelsespiller på apoteket ik? I håndkøb?

Anmeld

8. april 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja, jeg ved det.. Det var ikke skide smart, og den engangsforestilling. Man kan købe fortrydelsespiller på apoteket ik? I håndkøb?

Jo det kan man  Neej det er det ikk.. Men bare husk det, så du ikk en dag står med positiv test.....

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jo det kan man  Neej det er det ikk.. Men bare husk det, så du ikk en dag står med positiv test.....

Tusind tak..

Anmeld

8. april 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Tusind tak..

Bare iorden  Det er det vi er her for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.