HJÆLP! De sidste 3 mdr har min søn været vågen 5-10-15-20 gange hver nat! Han har haft væske i ørene men har sovet ok om dagen (cirka 2x2 timer).
nu har han endelig fået dræn og glædede mig til at sove mere end max 1 time af gangen. troede ikke det var muligt men han sover dårligere nu end før dræn!!! han er så svær at få til at falde i søvn igen om natten når han vågner, det var han ikke altid før. han er også begyndt at vågne efter 30 min om dagen, og vil ikke falde i søvn igen lige meget hvor meget jeg vugger barnevognen!!!!!
jeg er stoppet med at amme for 1 måneds tid siden, fordi jeg tænkte det ville hjælpe på hans nattesøvn, han hyggebabsede den meget om natten.
Jeg er SÅ træt. Jeg tuder hver gang han vågner, fordi min krop er bare så udkørt.. jeg slapper aldrig af. Jeg er alene og der er ingen far. Og der er ingen der kan aflaste, for han bliver fuldstændig hysterisk hvis det ikke er mig der er der om natten.
Hvad fanden skal jeg gøre? JEg læser om dagen, og jeg kan ikke følge med i min skole længere. jeg er aldrig glad for at lege med min søn for jeg ønsker bare at han sover..
Så snart jeg ligger mig på gulvet, eller sofaen, eller baer sidder og spiser falder jeg tit i søvn midt i det hele. ER SÅ TRÆT!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld