jeg henviser lige til denne her tråd, hvor jeg er anonym: www.baby.dk/debat/16743/graviditet/jeg-er-saa-forvirret-.aspx
Hej alle...
Ja som I kan læse i den anden tråd, har jeg testet positiv i søndags og negativ mandag og tirsdag.
jeg har været ved læge idag, den positive test var god nok, men jeg har mistet 
Nogle uger efter jeg var sammen med fyren, fik jeg min mens, som så nu viser sig at have været en biokemisk abort, men grunden til jeg har kunne teste positivt i søndags er, at noget af moderkagen ikke var kommet med ud under aborten, den kom så ud igår da jeg begyndte og bløde kraftigt og med klumper. Grunden til, at noget af moderkagen ikke kom med ud under bio aborten, er at kroppen ikke har reageret på jeg aborterede så tidligt, og den har så blevet siddende, og er så blevet udstødt igår 
Selvom det var en smutter, at jeg blev gravid, var jeg nået og blive så glad for den positive test, at jeg virkelig glæede mig...
Samtidig har jeg jo fået af vide for 2 år siden, at jeg højst sansynligt ikke kan få børn på naturligvis... Men jeg blev så glad da jeg så den test, at nu skulle jeg fandeme vise de læger, at jeg sagtens kan blive gravid og få børn.. Men nej, endnu engang er det noget lort... Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det er mig der er noget i vejen med, siden jeg ikke kan holde på et barn...Føler mig gal på mig selv, min krop ja det hele...
Sys det er så frustrerende det hele...
undskyld det rodede indlæg og tak fordi du læste med..
Anmeld