brunt? (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige baby brugere

Har et lille spørgsmål vedrørende brunt udflåd?

Jeg er på p-piller for tiden og har været det i de sidste par måneder, og det har været uden pauser (godkendt af lægen) men nu er jeg begyndt at få sådan noget nærmest jord brunt udflåd :s !!! Har abselut intet haft de sidste 3 måneder overhovedet ud over at mit udflåd har været noget hvid, men ellers har der ikke været noget. Nogle der har foreslag til hvad det kan være der gør at jeg pludselig får brunt udflåd?

Syntes det er møg irriterende især fordi jeg ikke kan tåle bind.. Og da det ikke er en mens så kan jeg heller ikke bruge tampon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej alle dejlige baby brugere

Har et lille spørgsmål vedrørende brunt udflåd?

Jeg er på p-piller for tiden og har været det i de sidste par måneder, og det har været uden pauser (godkendt af lægen) men nu er jeg begyndt at få sådan noget nærmest jord brunt udflåd :s !!! Har abselut intet haft de sidste 3 måneder overhovedet ud over at mit udflåd har været noget hvid, men ellers har der ikke været noget. Nogle der har foreslag til hvad det kan være der gør at jeg pludselig får brunt udflåd?

Syntes det er møg irriterende især fordi jeg ikke kan tåle bind.. Og da det ikke er en mens så kan jeg heller ikke bruge tampon

Som jeg har forstået det, er det ganske normalt at få pletblødninger (brunligt udflåd), når man springer p-pillepuasen over, fordi ens krop jo normalt ville have haft mens.. Og hvis du har sprunget over i tre mdr. kunne man forestille sig, at din krop snart trænger til at "komme af med noget".. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.