det er bare så hårdt:!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2009

christinam

min søster og hendes kæreste har prøvet og få børn i lidt over et år! og så da jeg fant ud af jeg var gravid! bliv min søster virkelig mega sur!! hun sad og sage til miig at nu hade jeg virkelig taget hendes lykke med og få børn væk fra hende af , hun hade slet ikk lyst til og få børn nu!! nu er hun lænset lidt op , men nogle gange , vender hun lige igen!! hvordan trakler man lige det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Diana...

termin26okt skriver:

min søster og hendes kæreste har prøvet og få børn i lidt over et år! og så da jeg fant ud af jeg var gravid! bliv min søster virkelig mega sur!! hun sad og sage til miig at nu hade jeg virkelig taget hendes lykke med og få børn væk fra hende af , hun hade slet ikk lyst til og få børn nu!! nu er hun lænset lidt op , men nogle gange , vender hun lige igen!! hvordan trakler man lige det!

Ej hvorfor har du lavet dit navn om Vi kender dig jo som lille ny

Puu ved det ikk når man virkelig ønsker sig noget så meget og har prøvet så længe er det svært når ens tætte bliver det ved en upser men jeg synes du skal sætte dig ned og få snakket det ud med hende.

Anmeld

8. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Ej hvorfor har du lavet dit navn om Vi kender dig jo som lille ny

Puu ved det ikk når man virkelig ønsker sig noget så meget og har prøvet så længe er det svært når ens tætte bliver det ved en upser men jeg synes du skal sætte dig ned og få snakket det ud med hende.

fik jeg bare lyst til og hun har også vært med til skanning da jeg skulle vide hvor langt jeg var henne og hun hjælper med og skrive om min gravidiet til den lille når den bliver støre , så kan den læse det

Anmeld

8. april 2009

sandra-t

hun skal nok bare lige sluge den, hun ska nok blive god igen.. tror bestemt ikke hun mener er noget ondt i måden hun reagere.
det er nok hårdt for hende at se dig med den gravide mave som hun længe selv har ønsket men snak med hende om hvordan du føler og lyt til hende. Du er jo ikke blevet gravid for at såre hende på nogen måde. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.