til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2009

christinam

må man så godt , tage i fårup sommerland osv, og prøve ting?? uden der sker noget ved det, jeg er næsten høj gravid til den tid? kom bare lige til og tænke på det , håber nogen ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

MetteT

termin26okt skriver:

må man så godt , tage i fårup sommerland osv, og prøve ting?? uden der sker noget ved det, jeg er næsten høj gravid til den tid? kom bare lige til og tænke på det , håber nogen ved det

Ja det må man gerne...
Der står på forlystelserne hvis de er uegnede for gravide...

Knus Mette

Anmeld

8. april 2009

christinam

MetteT skriver:

Ja det må man gerne...
Der står på forlystelserne hvis de er uegnede for gravide...

Knus Mette

okay, mange tak

Anmeld

8. april 2009

MetteT

termin26okt skriver:

okay, mange tak

Var så lidt....

Anmeld

8. april 2009

Kvindemin

termin26okt skriver:

Men hvis du er højgravid, for du nok bare et problem med at være i en forlystelse

Anmeld

8. april 2009

sandra-t

hehe ja det er nok begrænset hvor meget du har lyst til at prøve som høj gravid og hvis du samtidig døjer med kvalme.. puhaa dårlig coktail.
var på bakken sidste sommer højgravid og det var ik mange forlystelser jeg fik prøvet, desværre.

men kydser fingre for at du får en fantastisk tur ud af det alligevel.

Anmeld

8. april 2009

Mikkelmusen

Jeg var i tivoli før jeg blev gravid, og der var ret mange forlystelser der var uegnede for gravide. Jeg ved ikke om det er det samme med fårup men altså jeg ville holde mig fra rutsjebaner osv. Altså de voldsomme ting.

Anmeld

8. april 2009

GryDia

jeg var i fårup som højgravid, og jeg prøvede alle de ting jeg havde lyst til uden at nogen sagde noget til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.