str 3 år? kan en 1/ 2 årig passe det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Anonym trådstarter

Har fundet en lækker jakke til min bebs, men han skal først have den når han bliver ca 1 eller 2. MEN problemet er at det er en str 3 år. Kan en 1 eller 2 årig passe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Frk.S

Det tvivler jeg på.

Men hvis det er en stor baby du har dig og/eller jakken måske er lille i størrelsen, så kan det da godt være. Men du kan da prøve - og hvis ikke må han jo vente med at bruge den til han bliver lidt større.

Anmeld

7. april 2012

bullerbassen

Kommer jo helt an på hvor stor han bliver. Om han følger str med alderen eller om han hurtigere vokser ud af str.

Her følger min dreng ca str han er 2,5 og bruger 98 ( 3 år ) men det er jo meget forskelligt. Nogle er i str 98 som 2 årig.

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

oki tak piger 

Anmeld

7. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Har fundet en lækker jakke til min bebs, men han skal først have den når han bliver ca 1 eller 2. MEN problemet er at det er en str 3 år. Kan en 1 eller 2 årig passe det?

Det kommer an på hvor stort barnet er. Min datter er 15 mdr og bruger str. 92 i jakke (den vinterjakke hun har haft hele vinteren). Så jeg vil da tro at sådan en som min datter kan bruge str. 98/3 år når hun er 2 år.

Det kommer også meget an på jakkens snit. Nogle mærker eller snit er større end andre

Anmeld

7. april 2012

SHERO

det er meget forskelligt, jeg har en dreng på lidt over 2 år som bruger str. 86/92 så han er lille.. det er svært at vurdere hvor store de bliver, så jeg ville nok vente og se.. :-)

Anmeld

7. april 2012

sarahb

synes virkelig det varriere, men en 3 årig til en 1 årig synes jeg er et meget stort spring.
men en 2 årig som er stor ville godt.

Anmeld

7. april 2012

Kofoed.

Kommer an på hvordan han vokser, min niece er lige fyldt tre og lige kommet op i 98, hun er lille i forhold til andre i sin alder, selvom det passer med alder i forhold til tøjstørrelse.

Anastasia er 6 1/2 måned, hun er indenfor en måned kommet i 80(9-12 måneder), så hun vil sikkert passe 98 længe før hun fylder 3.

Anmeld

8. april 2012

Nessie

Jeg tror den bliver alt for stor.

Men det varierer selvfølgelig fra mærke til mærke og fra barn til barn.

Min søn er 2,5 år, og han bruger str. 92. Med mindre han tager et gevaldigt spring, så tror jeg først at han vil passe str. 98 sidst på sommeren, lige inden han bliver 3 år.

Anmeld

8. april 2012

trunte24

Anonym skriver:

Min dreng er 1½ år, og er lige mellem 92 og 98 nu. Regner med han ryger i 98 i løbet af en måned eller to, da han næsten ikke kan passe 92 mere.

Så her ville den sikkert passe til vinter hvis han vokser lige så langsomt ud af 98 som sideste størrelse om han har været i siden september ca.

Men som de andre også siger, så ve han jo ikke hvordan barnet vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.