hej piger.
min kæreste har ikke rigtig lyst til at have sex mere. vi har været sammen i snart 3 år, og har altid (undskyld den direkte udtalelse) kneppet som kaniner. vores sexliv har ALDRIG fejlet noget!
men her indenfor det sidste stykke tid, har han ikke lyst overhovedet. jeg kan sagtens tænde ham og omvendt, men når det kommer til stykket, har han bare ikke lyst alligevel. og jeg synes, det er lidt ledt, når han ligger og nærmest tigger mig om at have sex, piller ved mig, og ja, gør alt for det, når jeg så endelig får lyst, hopper han fra igen.
jeg har spurgt ham direkte, hvorfor han ikke har lyst mere, og han siger, han ikke ved det, men han gider bare ikke.
jeg føler, han ikke kan tænde på mig mere. jeg er ikke den mindste, dog heller ik den største. jeg ligger nok lige over gennemsnittet, og han har altid elsket min krop og forgudet den. han går også stadigvæk og fx tager mig på røven, nusser min krop osv, og siger, han elsker min krop. han gider bare ikke have sex mere. jeg er HELDIG, hvis jeg får 2 gange om måneden, hvorimod jeg fik næsten hver dag før i tiden..
jeg skal nærmest bare røre hans p*k, så rejser den sig, men den "kan ikke bruges til noget alligevel" ..
jeg mister fuldstændig selvtilliden, fordi han ikke har lyst mere. har i forvejen ikke særlig meget selvtillid på det punkt, men det hjælper da slet ikke, han afviser mig gang på gang.
jeg har noget frækt undertøj samt et matchende korset, som jeg kan finde på at shine mig selv op i, og virkelig forføre ham, hvor han rører mig, og han bliver vildt tændt, men han gider bare ikke have sex bagefter :/ .. det er SÅ frustrerende!
har i nogle råd til, hvad jeg kan gøre, piger? går snart ud af mit gode skind