"pikslips" og overskæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Man ska være ret meget efter det hvis man plukker det og være sikker på roden kommer med og det vil sikkert blive mørkt..
Jeg er selv født med hård på halsen og har prøvet alt og det eneste der ku gøre det pænt var laser

okay, jeg må virkelig tage det op til overvejelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Tona

Anonym skriver:

har du erfaringer med voks? med det mener jeg, om du ved, om det så kommer igen hurtigt, og er ligeså kraftigt? for det på overlæben er ikke kraftigt overhovedet. jeg føler bare jeg stikker, når jeg kysser manden, dog kan han ikke mærke noget som helst, siger han..

Generelt er det sådan med voks, at hårerne er længere om at gro ud igen (ca 2-4 uger) og når de kommer igen bliver de gradvist lysere og blødere for hver gang. Derfor tænkte jeg at det ville være særligt godt til det du beskriver. Jeg har en veninde, som har dun på overlæben ligesom du beskriver og hun vokser dem og er rigtig godt tilfreds med det. Der er aldrig noget at se på hende.

Jeg har hørt at en epilator fungerer ligeså godt som voks, men jeg ved ikke om man kan bruge den de steder du nævner

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Generelt er det sådan med voks, at hårerne er længere om at gro ud igen (ca 2-4 uger) og når de kommer igen bliver de gradvist lysere og blødere for hver gang. Derfor tænkte jeg at det ville være særligt godt til det du beskriver. Jeg har en veninde, som har dun på overlæben ligesom du beskriver og hun vokser dem og er rigtig godt tilfreds med det. Der er aldrig noget at se på hende.

Jeg har hørt at en epilator fungerer ligeså godt som voks, men jeg ved ikke om man kan bruge den de steder du nævner

jeg ved slet ik, hvad en epilator er?

men så vil jeg overveje det med voks! kan det fra evt matas bruges, eller skal det udføres ved en prof?

Anmeld

8. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

jeg skriver som anonym, da jeg synes, det er lidt pinligt

sagen er den, at jeg har et såkaldt "pikslips" .. det skyldes, at jeg blev opereret i 2010 (kikkertoperation), hvor de gik ind gennem navlen og i trussekanten, så de barberede selvfølgelig der, så jeg har været så heldig at få et "pikslips" er rigtig træt af det, men kan jo ikke rigtig gøre for det!
derudover har jeg et lille overskæg, ikke rigtig noget voldsomt. det kunne være MEGET værre, og man kan kun se det, hvis jeg står i et bestemt lys, men jeg føler, jeg kan se det KONSTANT, og føler mig så mandig pga det ..
vil rigtig gerne have fjernet begge dele. jeg bruger en skraber til "pikslipset", men det gider jeg godt nok ikke blive ved med. nu vil jeg have fjernet det permanent, er SÅ træt af det!

har i nogen gode fif til, hvordan det kan fjernes? jeg er vildt bange for voks, da jeg har hørt, det gør viiiiildt ondt.

Fjerner mit med voks, begge steder...

Har pcos og har derfor denne behåring..

Anmeld

9. april 2012

JJH

Anonym skriver:

hvad er det?

Det er en "shaver" der hiver hårene ud med rod, som man ellers ville gøre med en pincet.

Anmeld

9. april 2012

Tona

jeg ved slet ik, hvad en epilator er?

men så vil jeg overveje det med voks! kan det fra evt matas bruges, eller skal det udføres ved en prof?

Nej nej, du behøver ikke gå til prof. Du kan bare gøre det selv. Men vær lige opmærksom på at det er noget særligt voks man bruger til ansigtet tror jeg nok. Men det kan du jo spørge efter. Jeg tror nok at min veninden bruger en slags Veet-voks til kroppen og en anden slags Veet-voks til ansigtet. Når du vokser, så gør det lidt nas første gang, men de følgende gange gør det ikke særligt ondt overhovedet. Bare lidt ligesom at få hevet et plaster af. Du kan jo også spørge i Matas om de har noget voks der er billigere end Veet.

En epilator er vist nok en slags maskine der ligner en lady-shaver men i stedet for kun at barbare hårerne af så hiver den dem ud i stedet for. Så det sådan set virker ligesom voks. (tror jeg nok).

Anmeld

9. april 2012

Meliora

jeg skriver som anonym, da jeg synes, det er lidt pinligt

sagen er den, at jeg har et såkaldt "pikslips" .. det skyldes, at jeg blev opereret i 2010 (kikkertoperation), hvor de gik ind gennem navlen og i trussekanten, så de barberede selvfølgelig der, så jeg har været så heldig at få et "pikslips" er rigtig træt af det, men kan jo ikke rigtig gøre for det!
derudover har jeg et lille overskæg, ikke rigtig noget voldsomt. det kunne være MEGET værre, og man kan kun se det, hvis jeg står i et bestemt lys, men jeg føler, jeg kan se det KONSTANT, og føler mig så mandig pga det ..
vil rigtig gerne have fjernet begge dele. jeg bruger en skraber til "pikslipset", men det gider jeg godt nok ikke blive ved med. nu vil jeg have fjernet det permanent, er SÅ træt af det!

har i nogen gode fif til, hvordan det kan fjernes? jeg er vildt bange for voks, da jeg har hørt, det gør viiiiildt ondt.

Til det hele: VOKS! aF MED DET.. Jeg køber sådan nogle stribs  til overlæben i matas, fra Hanne Bang tror jeg mærket hedder. De har voks på bagsiden, og det er vildt let at fjerne dun/hår med dem.. Bare huusk at gør det om aftenen, da man hæver lidt og rødmer lige bagefter... jeg har ikke meget, men gør det tit inden en stor fest, så man ser helt fin og glat ud og foundationen sætter sig pænere:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.