Nuvoryn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.601 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Muhmi

Heeey tøzzer...

Er der nogle af jer der har prøvet det der Nuvoryn, som der bliver reklameret med her på siden og virker det/virker det ikke?

Er ret nysgerrig, fordi jeg som mange andre er lidt dårlig til alt det der med at tælle kalorier og ditten og datten.. Jeg har prøvet det der african mango+metaburn, men det gør intet for mig desværre..

Del jeres erfaringer, tak

Og ellers må i bare have en SUPER lørdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

SHERO

Jeg kender det ikke lige, men vil gerne anbefale Kanjak piller, det er de eneste slankepiller der nogensinde er blevet godkendt af EU, og er helt uden bivirkninger hvis man bare følger forskrifterne... Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvor det er du skal have hjælp. Jeg har et problem med overspisning og så tager jeg sådan 2 før morgenmad, frokost og aftensmad og så kan jeg ikke spise særlig meget. Normalt er jeg totalt modstander af pillekurer og lign. Men de her hjælper mig rigtig meget, men uden at lave mirakler. :-D

Anmeld

7. april 2012

Muhmi

Tullen85 skriver:

Jeg kender det ikke lige, men vil gerne anbefale Kanjak piller, det er de eneste slankepiller der nogensinde er blevet godkendt af EU, og er helt uden bivirkninger hvis man bare følger forskrifterne... Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvor det er du skal have hjælp. Jeg har et problem med overspisning og så tager jeg sådan 2 før morgenmad, frokost og aftensmad og så kan jeg ikke spise særlig meget. Normalt er jeg totalt modstander af pillekurer og lign. Men de her hjælper mig rigtig meget, men uden at lave mirakler. :-D

Okay

Må jeg høre hvor meget du har tabt dig og på hvor lang tid?

Anmeld

7. april 2012

SHERO

Muhmi skriver:

Okay

Må jeg høre hvor meget du har tabt dig og på hvor lang tid?

i ca 3 uger... Har smidt 6,5 kg... Men som sagt hjælper de kun med at man ikke overspiser, andet effekt har de ikke.. :-)

Anmeld

7. april 2012

Hailiesmom11

Tullen85 skriver:

i ca 3 uger... Har smidt 6,5 kg... Men som sagt hjælper de kun med at man ikke overspiser, andet effekt har de ikke.. :-)

Hvor har du købt de piller henne?

Anmeld

7. april 2012

TWT

Muhmi skriver:

Heeey tøzzer...

Er der nogle af jer der har prøvet det der Nuvoryn, som der bliver reklameret med her på siden og virker det/virker det ikke?

Er ret nysgerrig, fordi jeg som mange andre er lidt dårlig til alt det der med at tælle kalorier og ditten og datten.. Jeg har prøvet det der african mango+metaburn, men det gør intet for mig desværre..

Del jeres erfaringer, tak

Og ellers må i bare have en SUPER lørdag...

Kan ikke anbefale det! Det er snyd og humbuk!

Jeg har en veninde der bestilte det, hun modtog ikke produktet. Men pengene blev trukket fra hendes konto. Hun skrev til dem mange gange gennem 3 mdr. uden at de svarede hende. Så truede hun med at gå til medierne, og 3 dage efter modtog hun dem, efter at have ventet i 4 mdr!! De virkede så ikke og hun sendte dem tilbage(de skriver at hvis de ikke virker så får man pengene tilbage) men de ville ikke give pengene tilbage. Og hun fik en rigtig dårlig behandling!

du kan læse lidt her  http://www.trustpilot.dk/review/nuvoryn-dk.com

Så hvis jeg var dig, ville jeg absolut ikke købe det 

Anmeld

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tullen85 skriver:

Så det vil ikke give nogen mening hvis man ikke overspiser?

Anmeld

7. april 2012

SHERO

Hailiesmom11 skriver:

Hvor har du købt de piller henne?

Jeg købte dem over nettet, for så sparede jeg ca. 100 kr. Ellers kan de købes i matas og på apoteket. Gav ca 250 kr for 180 piller... Købte på kamillishop.dk :-)

Anmeld

7. april 2012

SHERO

mor:) skriver:

Så det vil ikke give nogen mening hvis man ikke overspiser?

Tjoh.. De udvider sig i maven så man spiser mindre, så man vil stadig blive hurtigere mæt og dermed indtage mindre kcal. Men jeg købte dem fordi jeg har en tendens til at overspise om aften... :-) Så tror sagtens man kan tage dem alligevel, så spiser man mindre til de store måltider... Jeg er i hvert fald glad for dem, der er også chrom i som skulle stabillisere blodsukkeret så man ikke har ligeså meget lyst til sødesager, men mener ikke det er bevist at chrom rent faktisk har dem effekt, men her virker det... :-) Det er i hvert fald de eneste piller jeg ville anbefale, nettop fordi de er gennemtestet.. :-)

Anmeld

7. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tullen85 skriver:

Tjoh.. De udvider sig i maven så man spiser mindre, så man vil stadig blive hurtigere mæt og dermed indtage mindre kcal. Men jeg købte dem fordi jeg har en tendens til at overspise om aften... :-) Så tror sagtens man kan tage dem alligevel, så spiser man mindre til de store måltider... Jeg er i hvert fald glad for dem, der er også chrom i som skulle stabillisere blodsukkeret så man ikke har ligeså meget lyst til sødesager, men mener ikke det er bevist at chrom rent faktisk har dem effekt, men her virker det... :-) Det er i hvert fald de eneste piller jeg ville anbefale, nettop fordi de er gennemtestet.. :-)

Hmm...så tror jeg alligevel jeg vil prøve.

Træner og har ændret kostvaner, så det går egentlig fint, men lige præcis om aften kan jeg godt spise mere og mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.