uge billede 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Muffinmus

jeps, så nåede jeg 37+0 og tøsen er så godt som færdigbagt hvis hun kommer, skønt at vide selv om hun gerne lige må vente et apr uger eller 3 endnu:-)Synes bare det er en lettelse at vide hun ikke vil anses som for tidlig hvis uheldet skulle være ude:-)

Nyder at være gravid selv om de 16+ kg godt kan mærkes og jo, sover dårligt og hun rammer konstant mine nerver i understellet, men hva, det er jo en del af charmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Krussedulle

MariaE skriver:

jeps, så nåede jeg 37+0 og tøsen er så godt som færdigbagt hvis hun kommer, skønt at vide selv om hun gerne lige må vente et apr uger eller 3 endnu:-)Synes bare det er en lettelse at vide hun ikke vil anses som for tidlig hvis uheldet skulle være ude:-)

Nyder at være gravid selv om de 16+ kg godt kan mærkes og jo, sover dårligt og hun rammer konstant mine nerver i understellet, men hva, det er jo en del af charmen

Super smuk babyhule!!

Anmeld

7. april 2012

AnneP

MariaE skriver:

Sikke en smuk hule du har dig!

Anmeld

7. april 2012

Valle81

Sikke en smuk smuk smuk mave det kan ikke vare længe, synes den sidder godt langt nede

Anmeld

7. april 2012

Nessie

Rigtig flot mave

Bliver spændende at se om hun snart vil have fødselsdag

Anmeld

7. april 2012

Clisolka

Sikke en flot babymave 

Anmeld

7. april 2012

Muffinmus

ja, hun er vist ved at have skruet sig godt ned nu, men sidder vist ikke fast, men det behøver hun jo heller ikke:-)Men jo, er da spændt på hvornår hun dukker op, aven driller lidt og hun presser lige rigeligt på numsen synes jeg,lidt træls.

Men ellers er alt jo fint og vil da gerne gå et par dage voer tid så hun får fødselsdag 1 maj, en skøn dato synes jeg:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.