eller ikke... På den ene side vil jeg gerne ha min lille guldklump ud... på den anden side har jeg altså ikke lyst til og føde...Det gør jo ondt
Nu har jeg ligget stortset hele natten og vendt mig og drejet mig, og har slet ikke kunne finde ro. Og så da jeg beslutter mig for her, kl. halv 6 og stå op, for jeg det helt vildt dårligt, med kvalme og dårlig mave. Samtiddig med jeg ryster helt vildt... (lidt ligesom hvis man fryser meget). Jeg valgte og "tvinge" mig selv til og kaste op, så jeg kunne få det bedre.
Har læst det kan være tegn på en forestående fødsel, men jeg har lidt svært ved og samligne de 2 ting. For min første fødsel, havde jeg ikke haft dårlig mave/kvalme/opkastninger op til fødslen... fik til gengæld kvalme under fødslen... (hvor jeg var stædig og nægtede og kaste op)
Og jeg har ikke nogen plukveer eller noget...
Og han tumler rundt, lige så meget som han plejer.
Jeg vil gerne have ham ud, for glæder mig vildt til og se lillebror... og så jeg kan holde op med og bekymre mig om fødslen. Men vil helst gerne kunne springe fødslen over... for den gider jeg altså ikke lige nu... 
Ved ikke rigtig hvor jeg ville hen med dette indlæg... bare lidt tanker "brok" her fra.
(38+3)
Anmeld