Melder mig også her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv i går morges, 3 dage efter forventet mens, så det må blive en december-baby... Jeg havde desværre en SA i oktober, så denne gang håber jeg virkelig at alting flasker sig!
Jeg er ano lidt endnu - håber det er ok?

KH A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

mette79

Tillykke  og at være ano er jo op til en selv så det da helt okay

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Så er der en lille update herfra...

I morgen har jeg bestilt en tryghedsscanning, bare for at se, om der er et lille hjerte der slår. Jeg troede egentlig, at jeg ville være i stand til at være mere rationel omkring alt det her med at blive gravid igen og nervøsitet ift. det, der skete sidste gang - men jeg kan slet ikke styre det. Jeg er pissebange for at det går galt, og tør ikke rigtig glæde mig endnu, og det er jo ærgerligt.

Så derfor køber jeg mig forhåbentlig til lidt vished i morgen, så I må gerne krydse fingre for, at der er et lille hjerte der blinker til mig...

KH A (9+0)

Anmeld

6. maj 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Så er der en lille update herfra...

I morgen har jeg bestilt en tryghedsscanning, bare for at se, om der er et lille hjerte der slår. Jeg troede egentlig, at jeg ville være i stand til at være mere rationel omkring alt det her med at blive gravid igen og nervøsitet ift. det, der skete sidste gang - men jeg kan slet ikke styre det. Jeg er pissebange for at det går galt, og tør ikke rigtig glæde mig endnu, og det er jo ærgerligt.

Så derfor køber jeg mig forhåbentlig til lidt vished i morgen, så I må gerne krydse fingre for, at der er et lille hjerte der blinker til mig...

KH A (9+0)

Skal også til TS imorgen. for vi begge får gode nyheder

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Skal også til TS imorgen. for vi begge får gode nyheder

Tusind tak, og også krydsede fingre herfra til dig!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

YES! Herlig scanning i dag, der viste et fint lille hjerte...

KH A (9+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.