Jeg har ikke været aktiv herinde i lang tid pga. forskellige ting. Men nu er jeg begyndt at kigge lidt herind igen og det er sjovt at blive opdateret på hvordan det er gået jer alle sammen
Mit tidligere brugernavn var Smillaluna, måske nogen husker mig
Nå nu til en lille update.
Det går rigtig godt med drengene. De er nu 22 måneder gamle og stortrives. Går i dagpleje hvor de bare hygger sig så meget. Får altid glade og veltilpasse drenge hjem, og det er jo super dejligt!
På onsdag drager vi en tur til Skejby hvor begge drenge skal igennem et mindre indgreb. De lider begge af hypospadi, hvilket betyder at deres urinrør udmunder det forkerte sted på penis. I deres tilfælde sidder det nede på venstre side, og de tisser derfor skråt ned til venstre. Røret skal derfor flyttes tilbage hvor det hører til, dels for at gøre det nemmere for dem når de engang skal til at tisse på toilettet, dels af kosmetiske årsager. Jo mindre de er jo mindre er indgrebet, så det skal gøres nu.
Emil har stadig et lille hul mellem hjerteklapperne og følges af børnelæger i Herning. Det ser ikke ud til at det vokser sammen af sig selv, men han er ikke mærket af det, så der skal ikke gøres noget ved det nuværende. Heldigvis!!!!
Og så er der sket et lille mirakel i vores lille familie
. Jeg er blevet gravid på naturlig vis
. Det på trods af at vi i sin tid fik at vide at vi godt kunne skyde en hvid pil efter en naturlig graviditet. Jeg er i dag 29+3 og har termin den 19. juni. Venter endnu en lille dreng
Og så lige et par billeder af banditterne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld