Update...... Efter laaaaaaaaang tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.650 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Faith

Jeg har ikke været aktiv herinde i lang tid pga. forskellige ting. Men nu er jeg begyndt at kigge lidt herind igen og det er sjovt at blive opdateret på hvordan det er gået jer alle sammen

Mit tidligere brugernavn var Smillaluna, måske nogen husker mig

Nå nu til en lille update.

Det går rigtig godt med drengene. De er nu 22 måneder gamle og stortrives. Går i dagpleje hvor de bare hygger sig så meget. Får altid glade og veltilpasse drenge hjem, og det er jo super dejligt!

På onsdag drager vi en tur til Skejby hvor begge drenge skal igennem et mindre indgreb. De lider begge af hypospadi, hvilket betyder at deres urinrør udmunder det forkerte sted på penis. I deres tilfælde sidder det nede på venstre side, og de tisser derfor skråt ned til venstre. Røret skal derfor flyttes tilbage hvor det hører til, dels for at gøre det nemmere for dem når de engang skal til at tisse på toilettet, dels af kosmetiske årsager. Jo mindre de er jo mindre er indgrebet, så det skal gøres nu.

Emil har stadig et lille hul mellem hjerteklapperne og følges af børnelæger i Herning. Det ser ikke ud til at det vokser sammen af sig selv, men han er ikke mærket af det, så der skal ikke gøres noget ved det nuværende. Heldigvis!!!!

Og så er der sket et lille mirakel i vores lille familie. Jeg er blevet gravid på naturlig vis. Det på trods af at vi i sin tid fik at vide at vi godt kunne skyde en hvid pil efter en naturlig graviditet. Jeg er i dag 29+3 og har termin den 19. juni. Venter endnu en lille dreng

Og så lige et par billeder af banditterne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

ulleby

Faith skriver:

Jeg har ikke været aktiv herinde i lang tid pga. forskellige ting. Men nu er jeg begyndt at kigge lidt herind igen og det er sjovt at blive opdateret på hvordan det er gået jer alle sammen

Det går rigtig godt med drengene. De er nu 22 måneder gamle og stortrives. Går i dagpleje hvor de bare hygger sig så meget. Får altid glade og veltilpasse drenge hjem, og det er jo super dejligt!

På onsdag drager vi en tur til Skejby hvor begge drenge skal igennem et mindre indgreb. De lider begge af hypospadi, hvilket betyder at deres urinrør udmunder det forkerte sted på penis. I deres tilfælde sidder det nede på venstre side, og de tisser derfor skråt ned til venstre. Røret skal derfor flyttes tilbage hvor det hører til, dels for at gøre det nemmere for dem når de engang skal til at tisse på toilettet, dels af kosmetiske årsager. Jo mindre de er jo mindre er indgrebet, så det skal gøres nu.

Emil har stadig et lille hul mellem hjerteklapperne og følges af børnelæger i Herning. Det ser ikke ud til at det vokser sammen af sig selv, men han er ikke mærket af det, så der skal ikke gøres noget ved det nuværende. Heldigvis!!!!

Og så er der sket et lille mirakel i vores lille familie. Jeg er blevet gravid på naturlig vis. Det på trods af at vi i sin tid fik at vide at vi godt kunne skyde en hvid pil efter en naturlig graviditet. Jeg er i dag 29+3 og har termin den 19. juni. Venter endnu en lille dreng

Har tænkt meget på dig - men ved selv at jeg ikke er super aktiv her inde. Hverdagen ruller med tvillinger og det fylder enormt! Men dejligt at hører du er lidt tilbage

Og sikke nogle skønne billeder - lavede selv en up-date om damerne for få dage side med billeder (hvis det har din interesse)

TILLYKKE igen igen med den kommende dreng Det er så stort 

Anmeld

6. april 2012

Faith

Hejsa Ulleby

Dejligt at høre fra dig! Ja livet med tvillinger kan godt være en smule hektisk sommetider, men det hele værd!

Har da ikke lige set din update. Vil straks gå ind og finde den så jeg kan lure lidt på dine skønne piger

Anmeld

6. april 2012

Nettemor

Jeg kan faktisk godt huske dig Dejligt med nye opdateringer

Hvor er dine drenge blevet store. Fantastisk at de nyder dagligdagen i dagplejen. Det betyder så meget for hele familien

KÆMPE stort tillykke med det lille mirakel!  Det var da fantastisk

Anmeld

6. april 2012

Faith

Nettemor skriver:

Jeg kan faktisk godt huske dig Dejligt med nye opdateringer

Hvor er dine drenge blevet store. Fantastisk at de nyder dagligdagen i dagplejen. Det betyder så meget for hele familien

KÆMPE stort tillykke med det lille mirakel!  Det var da fantastisk

Hejsa

Jeg kan osse godt huske dig, du har da vidst bare fået nyt profilbillede

Ja tiden går sku stærkt! Næsten for stærkt sommetider synes jeg. Man skal huske at nyde hvert sekund med sine unger, de blir dælme så hurtigt store

Anmeld

6. april 2012

Nettemor

Faith skriver:

Hejsa

Jeg kan osse godt huske dig, du har da vidst bare fået nyt profilbillede

Ja tiden går sku stærkt! Næsten for stærkt sommetider synes jeg. Man skal huske at nyde hvert sekund med sine unger, de blir dælme så hurtigt store

Havde vist slet ikke billed før

Ja det går så stærkt. Min søn er blevet 2!!

Anmeld

6. april 2012

Faith

Nettemor skriver:

Havde vist slet ikke billed før

Ja det går så stærkt. Min søn er blevet 2!!

Man føler jo dælme lige man har født

Anmeld

6. april 2012

Becks

Faith skriver:

Jeg kan godt huske dig

Ih jeres drenge er bare så lækre altså! Dejligt de trivedes i DP

Er du allerede så langt??? Du er jo lige blevet gravid jo.. Hmm, men så er der jo bare endnu kortere tid, til der kommer en smuksak til verden..

Knus

Anmeld

6. april 2012

GitteC78

Hvor er de bare blevet store og såååå dejlige. Men det er også ved at være længe siden jeg har set dem

Super fine billeder...

Endnu en gang tillykke med den lille i maven

Anmeld

6. april 2012

Faith

Becks skriver:

Jeg kan godt huske dig

Ih jeres drenge er bare så lækre altså! Dejligt de trivedes i DP

Er du allerede så langt??? Du er jo lige blevet gravid jo.. Hmm, men så er der jo bare endnu kortere tid, til der kommer en smuksak til verden..

Knus

Tak søde

Håber sådan at dit babyprojekt osse snart lykkes. Det er hårdt at gå og vente på noget man bare ønsker så højt.

Er sikker på lykken snart tilsmiler dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.