Hvordan føles...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2012

HopinWishin

Plukveer?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Gittemor09

HopinWishin skriver:

Plukveer?....

ja, hvordan skal man forklare det...

lidt alla mens smerter... bare det jager i stedet for...

Anmeld

6. april 2012

Kay

hos mig bliver maven helt hård og spænder/strammer... lidt svært at forklare... men det er det bedste jeg ku

Anmeld

6. april 2012

HopinWishin

Men altså... er det ikk noget med at man kan have det midt i graviditeten uden det betyder noget...?....

Sys jeg får lidt ala mens smerter nemlig... fik det lidt i går og lidt i dag.. er 21+6

Anmeld

6. april 2012

Faith

Når jeg har en plukve bliver min mave fuldstændig hård og det strammer ligesom.

Man må gerne have plukveer af og til i uge 21, bare man ikke har mere end nogle enkelte i løbet af dagen og kan få dem til at gå væk ved at hvile sig. Udover det må de ikke gøre desideret ondt. Dette har jeg fra min jordemoder.

Anmeld

6. april 2012

HopinWishin

Faith skriver:

Når jeg har en plukve bliver min mave fuldstændig hård og det strammer ligesom.

Man må gerne have plukveer af og til i uge 21, bare man ikke har mere end nogle enkelte i løbet af dagen og kan få dem til at gå væk ved at hvile sig. Udover det må de ikke gøre desideret ondt. Dette har jeg fra min jordemoder.

okay =)

tak for svar!

Anmeld

6. april 2012

LinLin

HopinWishin skriver:

Plukveer?....

Jeg havde plukveer dagligt fra uge 14 anden gang; maven blev helt hård men ingen 'smerte'! - det betyder ikke nært forestående fødsel, hvis du er nervøs for det! - min blev født på terminen ;-)

Anmeld

6. april 2012

Tona

HopinWishin skriver:

Men altså... er det ikk noget med at man kan have det midt i graviditeten uden det betyder noget...?....

Sys jeg får lidt ala mens smerter nemlig... fik det lidt i går og lidt i dag.. er 21+6

Det havde jeg også fra uge 18 enda. Jeg fik at vide at så længe de ikke bliver flere og flere og så at sige udvikler sig er det fint. Så længe de går væk når du hviler dig. Men det er nok et tegn på at du burde hvile dig noget mere.

Jeg fandt ud af at det lindrer at sidde på alle fire og skyde ryg og så svaje ligesom en kat. Det hjalp også mig at sidde på alle 4 og så lade mine arme glide frem over hovedet sådan at min pande kom ned mod gulvet og min mave gled ned mod mine knæ og enden strittede bagud (håber at det gav mening, var vist lidt svært at forklare). Samme øvelser hjælper for øvrigt også ved ligamentssmerter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.