Hvor tidligt må man... og kan regne med svaret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Snuffler25

Hej allesammen,

Jeg håber, at I lige vil hjælpe mig med et par spørgsmål

1. Hvor tidligt kan man teste om man er gravid - og stole på svaret på testen? Jeg ved godt, at på testen står der at den kan bruges fra 1. udbleven mens. dag - men kan læse herinde, at flere er teste positiv flere dage før forventet mens dag.
Hvor tidligt har I oplevet et postivt resultat?

2. Hvis man tester for tidligt og den viser negativ - kan man så godt være gravid alligevel? Altså, det stof som kommer i kroppen når man er gravid - kommer det altid først i forbindelse med udbleven mens eller? - jeg har forventet mens dag d. 17/4, dvs. fredag i næste uge.
Men oplever så mange sære følelser i kroppen - kvalme, rumsteren i maven, svimmelhed, træthed... og det har stået på siden d. 1/4 om aftenen.. - derfor overgav jeg mig igår og tog en test - som var negativ...... - der er jo også over en uge endnu før jeg burde få menstruation... - så ka jeg regne med svaret ?

3. Disse symptomer jeg mærker.. - kan det være ægløsning? Er der nogle af jer som har prøvet at mærke ægløsning i en hel uge?? - jeg er seriøst ved at blive bims i hovedet af disse følelser... måtte igår gå tidligere hjem fra arbejde pga. kvalme og mave problemer.

Det er bare ikke sjovt.. håber nogen vil give sig tid til at svare og komme med egne erfaringer

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.