Nye ting til værelset er syet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2012

sofiell89

Jeg faldt over noget stof, da jeg var i jysk, og fik straks min mor til at sye en masse lækre ting ud af det Dog har jeg ikke fået taget billede af alt. Ud af de 5 meter stof jeg købte, blev der til en ammepude, betræk til puslepude, sengetøj, sutteposer og sengerand Min mor er dagplejemor og har været det siden hendes barsel med min bror stoppede (dvs. 12½år), og igennem tiden har hun haft en masse børn og nu deres søskende. Nogle af dem modtog ting fra min lillebror , som han var vokset ud af, dengang de var nyfødte - og det har de nydt af. Nu har de så hørt at min mor skal være mormor og straks har de alle tømt kældre og lofter med en masse lækre ting.. Jeg slæber den ene pose hjem efter den anden hver gang jeg er på besøg. Bla. var der en kanon sengerand med peter plys (kæresten er træt af peter plys osv. da hele babyværelset er plys)

Og sidst men ikke mindst - et billede fra imorges 33+0 , vægten siger stadig +8kg  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Camillee

Dejligt med en mor der kan sy (: det er smadder fint det stof!
skønt når folk er så hjælpsomme og gavmilde, især når det ikke er noget man forventer/har bedt om (:

.... Fot mavse

Anmeld

8. april 2012

viben

Lækkert stof!! Fedt at du selv kan sy og samtidig kan arve så meget gennem din mor, det er altså lækkert

Anmeld

9. april 2012

MariaJ

Neeej, hvor er det blevet flot. Jeg kan overhovedet ikke sy, men hvor kan man få mange fine ting, hvis man kan lave det selv .

Anmeld

10. april 2012

Koen.

Flot mavse og rigtig fine ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.