Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og Oscar skal ha en Lillebror
Og han var bestemt ikke genert .. Han viste det hele Det var såå skønt at se ham igen , for har været så bekymret for ham ..Har kastet op i en uge , og kan intet holde i mig Har ikke feber eller noget , har bare kvalme , og kaster op Aner ikke hvorfor ...Ringer til min læge i morgen hvis det bliver ved
Men er lykkelig for vi skal have endnu en drengebaby , som faktisk er større end gennemsnittet i den uge , trods min mave er helt væk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Og Oscar skal ha en Lillebror Og han var bestemt ikke genert .. Han viste det hele Det var såå skønt at se ham igen , for har været så bekymret for ham ..Har kastet op i en uge , og kan intet holde i mig Har ikke feber eller noget , har bare kvalme , og kaster op Aner ikke hvorfor ...Ringer til min læge i morgen hvis det bliver ved Men er lykkelig for vi skal have endnu en drengebaby , som faktisk er større end gennemsnittet i den uge , trods min mave er helt væk
Hvor er det FANTASTISK søde
Håber du får det bedre - og kommer til at nyde graviditet 100%
Nadia&Daniel skriver: Hvor er det FANTASTISK søde Håber du får det bedre - og kommer til at nyde graviditet 100%
Tak smukke
Det er MEGET fantastisk
morethanperfect skriver: Tak smukke Det er MEGET fantastisk
Så skal der til at snakkes drengenavne
Puslingen skriver: Ih hvor dejligt stort tillykke med den kommende lillebror
Ih hvor dejligt stort tillykke med den kommende lillebror
Taak
Nadia&Daniel skriver: Så skal der til at snakkes drengenavne
Jep . Vi har da allerede lidt .. få .. Heheh ..
Stotr tillykke
Kay skriver: Stotr tillykke
Tak søde
Ej hvor dejligt
Mange gange tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128