Jeg er vist lidt pylret :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
8 svar
1 synes godt om
6. april 2012

AnonymAnonym

Nu har jeg læst i nogle af debatterne, om de dejlige sprøjte orgasmer. Men jeg syntes sku det ser så uhyggeligt ud! ..

Jeg har da selv lyst til at prøve, men jeg tror ikke jeg tør ha ha ha..

Er der mon andre der har det på samme måde?

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Tona

AnonymAnonym skriver:

Nu har jeg læst i nogle af debatterne, om de dejlige sprøjte orgasmer. Men jeg syntes sku det ser så uhyggeligt ud! ..

Jeg har da selv lyst til at prøve, men jeg tror ikke jeg tør ha ha ha..

Er der mon andre der har det på samme måde?

...

Jeg ved ikke om jeg syntes det ser uhyggeligt ud, men det kan godt se lidt voldsomt ud med den "teknik" der skal til for at få det til at ske. Det virker til at der skal tages ganske hårdt fat?

Anmeld

6. april 2012

ønskebørn74

Jeg ved ikke om jeg syntes det ser uhyggeligt ud, men det kan godt se lidt voldsomt ud med den "teknik" der skal til for at få det til at ske. Det virker til at der skal tages ganske hårdt fat?

Tro mig den går ikke i stykker, man skal bare være tændt nok...

Vi har en lidt anden teknik, men også hårdhændet og SÅ lækker... Får mega lange, våde og intense orgasmer... Kan slet ikke styrre mig, så jeg larmer for vildt...  Naboen mente i hvert fald at det behøvede hendes børn ikke høre... Mit svar var, jeg er ked af din mand ikke har håndelaget.... GG.. Hun sagde aldrig noget igen...

Anmeld

6. april 2012

Tona

ønskebarn74 skriver:

Vi har en lidt anden teknik, men også hårdhændet og SÅ lækker... Får mega lange, våde og intense orgasmer... Kan slet ikke styrre mig, så jeg larmer for vildt...  Naboen mente i hvert fald at det behøvede hendes børn ikke høre... Mit svar var, jeg er ked af din mand ikke har håndelaget.... GG.. Hun sagde aldrig noget igen...

Hi hi...godt svaret

Anmeld

6. april 2012

ønskebørn74

Amandas-mor skriver:

Hi hi...godt svaret

Især fordi hendes søn var kravlet over vores hegn og i poolen uden at spørge om lov...

Anmeld

8. april 2012

2721

Bliver lidt nys. Hvad for en teknik og voldsomt?

Anmeld

8. april 2012

Ma-lu

ønskebarn74 skriver:

Super svar  

Er der nogen teknikker man kan lære ??!

Anmeld

8. april 2012

ønskebørn74

Super svar  

Er der nogen teknikker man kan lære ??!

Sagtens, men den kræver lidt øvelse, glidcreme og at du er meget tændt..

Din mand skal side på knæ med benene spredt, du ligger på ryggen foran ham, med benene på hver side af ham, de hviler på hans ben. Du må ikke ligge med numsen helt op ad ham, han skal have lidt plads. Han fører pege og langefinger ind i din skede, håndfladen vender opad, så hans fingerspidser berører dit g-punkt indeni skeden og han bevæger dem ud og ind. Du styrer tæmpo og hvor hårdhændet han må være, det kræver samarbejde.. Du selv leger imens med din klitoris som du kan li det. Det tager lidt tid at nå orgasmen, men når du gør må han ikke stoppe, men skal gøre det lidt mere hårdhændet og du bliver ved, det intensiverer din orgasme og forlænger den.. Og hvis i holder en meget kort pause, vil du opdage den nædste kommer hurtigt og du kan her få flere.. Grunden til det er at benene er hævet fra underlaget og blodet flyder ned mod dine kønsdele.. Den hvirker hver gang her og et håndklæde under numsen er godt, for det giver tit en våd orgasme..

Anmeld

8. april 2012

ønskebørn74

Puslingen skriver:

Bliver lidt nys. Hvad for en teknik og voldsomt?

Jeg har skrevet vores længere ned på siden.. Med tolmodighed, giver den intense, lækre, våde orgasmer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.