Magne eller Milan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Alexander&Lærke

Jeg siger Milan, bryder mig overhoved ikke om det der Magne, det er dog bedre efter jeg nu har kender 2 som har en søn der hedder det, men bliver vist ikke gode venner med det forløbig.

Så jeg siger kalt Milan, tænkte faktisk overhoved ikke ikke på fodbold før andre skrev om det, men vil da kun syntes,  det var lidt sejt, tænkt nu hvis han blev en haj til fodbold engang og hed Milan, ret cool...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Klokkeblomst88

Jeg er vild med Magne. Med navnet Milan tænker jeg kun på fodboldklubben!!!

Anmeld

10. april 2012

Mettefpigen

Er egentlig ikk til nogle af dem  Men det må blive magne da jeg kommer til at tænke på AC Milan når jeg ser milan navnet...

Anmeld

15. april 2012

crille

Opdatering er er baby nu hedder Magne. Har bare sat det fornbehold at jeg må tage det tilbage, hvis jeg ikke kan forenige det med ham når han kommer ud til os. Manden syntes dog at det der med at man ikek kan navngive inden han kommer er noget pjat. "Hvis man siger han hedder Magne, så bliver han også en Magne".. hehe.. 

Jeg tror han har ret en del af vejen og så også at det nogen gange kan være anderledes.. Så derfor denne aftale for at kunen trække navnet tilbage  

Skønt at have noget at kalde ham. Det virker rart for os  

Anmeld

15. april 2012

TrineMine86

crille skriver:

Der er lidt flere navne på listen, men tror lige pt vi står mellem Magne (som far er mest til) og Milan (som mor er mest til). 

Hvad syntes i?  

vores valgt stod også lidt imellem Magne og Magnus, så jeg kan godt lide navnet Magne

men jeg kan nu også godt lide Milan - uhm svært valg

2 gode navne

Anmeld

15. april 2012

crille

TrineMine86 skriver:

vores valgt stod også lidt imellem Magne og Magnus, så jeg kan godt lide navnet Magne

men jeg kan nu også godt lide Milan - uhm svært valg

2 gode navne

Hehe, ja synes det virker noget mere populært og der er flere der kender navnet nu end bare for et år siden.

Mon man ender ud i at tænke at man vælger et usædvanligt navn og der så de kommende år kommer så mange at det ændrer sig? 

Det kan man jo aldrig vide, men syntes det er et skønt navn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.