Min fb af Malte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

stort tillykke med ham og hvor lyder det som en super god fødsel bare ikke der hvor de skal bedøve dig

men håber i har det rigtig godt nu alle sammen

Tak & det var virkelig en super god fødsel - selvom det gik stærkt! men er lidt stolt over jeg kunne holde det med ikke at få noget smertestilling under fødslen, kun da de skulle sy mig - jeg havde nemlig sagt helt fra start hvis jeg kan så skal jeg ikke have noget smertestilling 

& vi har det super godt begge 2 !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

wmillapigenw

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Dejlige lille Malte 

ja han er bare herlig! - men det er din mikkas også!

Anmeld

7. april 2012

wmillapigenw

babymus77 skriver:

Stort tillykke med din lille skønne søn;-) Uhh når man ser sådan lille skabning, glæder man sig endnu mere;-) Han er bare såFin;-)

Tak  & hehe ja, jeg havde det på samme måde da jeg var gravid! da 2 af mine veninder fødste omkring mig - så ville jeg altså også snart se mit vidunder & ja han er bare fin 

Anmeld

7. april 2012

babymus77

wmillapigenw skriver:

Tak  & hehe ja, jeg havde det på samme måde da jeg var gravid! da 2 af mine veninder fødste omkring mig - så ville jeg altså også snart se mit vidunder & ja han er bare fin 

Ja nemlig også hvordan de ser ud osv:-) Men fin og skøn er din lille mus:-) Og du er da bare super føder:-))

Anmeld

7. april 2012

wmillapigenw

babymus77 skriver:

Ja nemlig også hvordan de ser ud osv:-) Men fin og skøn er din lille mus:-) Og du er da bare super føder:-))

ja sådan tænkte jeg også hver dag igennem graviditeten

& ja det kan man da sige, jeg troede godt nok det ville tage længere tid, men han tog fusen på mig da! 

Anmeld

7. april 2012

Janni.

wmillapigenw skriver:

tak  & ja han er bare herlig! & det bedste er når man kigger på ham efter man har kigget væk så smiler han næsten hver gang

& ja det gør det ammer ham stadigvæk! & selvom han kun får ved mig så sover han ca. 3 - 3½ time hver gang efter han har spist

Det lyder jo som alt kører på skinner.  

Anmeld

7. april 2012

B&J

wmillapigenw skriver:

Tak & det var virkelig en super god fødsel - selvom det gik stærkt! men er lidt stolt over jeg kunne holde det med ikke at få noget smertestilling under fødslen, kun da de skulle sy mig - jeg havde nemlig sagt helt fra start hvis jeg kan så skal jeg ikke have noget smertestilling 

& vi har det super godt begge 2 !  

jamen det er jo bare super dejligt og godt i har det godt begge 2

det havde jeg også sagt det med smerte stillende men på det tidspunkt vejede jeg alt for meget og der for skulle jeg have en blokade i ryggen

Anmeld

7. april 2012

Nessie

Stort tillykke med din lille dreng

Anmeld

7. april 2012

wmillapigenw

Janni. skriver:

Det lyder jo som alt kører på skinner.  

Det gør det også!

Anmeld

7. april 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

jamen det er jo bare super dejligt og godt i har det godt begge 2

det havde jeg også sagt det med smerte stillende men på det tidspunkt vejede jeg alt for meget og der for skulle jeg have en blokade i ryggen

Ja det er herligt! - og årh det er da lidt træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.