hvorfor skal det være så svært !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. april 2012

AMtrier

Heej piger !
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp !!
Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling og jeg har så gode fornemmelser for den er der denne gang !
Men ! Hvad så med navne ??

Vi er enige om at hvis det bliver en pige skal hun hedde SINE.
Men vi kan bare ikke finde et drengenavn som passer til sine:/

Et andet problem er at min får er invalid, jeg hedder Anne-Mette og kan ikke huske hvornår han sidst har kaldt mig det. Så ingen længe og/eller navne som kan være svære at udtale

Jeg håber i kan hjælpe mig og hav en god dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

M (:

Heej piger !
Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling og jeg har så gode fornemmelser for den er der denne gang !

Et andet problem er at min får er invalid, jeg hedder Anne-Mette og kan ikke huske hvornår han sidst har kaldt mig det. Så ingen længe og/eller navne som kan være svære at udtale

Hm, jeg synes Jonas eller Lasse er sødt (:

Anmeld

6. april 2012

Maja88

Michael..

eller Lasse

Anmeld

6. april 2012

TWT

AMtrier skriver:

Heej piger !

Sine og Silas 

Anmeld

6. april 2012

Bonde-liv

Rasmus 

Anmeld

6. april 2012

AMtrier

tusind tak alle sammen

Anmeld

6. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Søren

Simon

Sigurd

Anmeld

7. april 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvorfor skal det passe til SIne, forventer i tvillinger ?

Mit råd er at lade det ligge - vent til i ved om det lykkeds, lad være med at fokusere så meget på det, lige pludselig kommer det til jer. Alt behøver jo ikke være planlagt ned i mindste detalje inde du ved om du er gravid.

Anmeld

7. april 2012

TbCp

Simon

Anmeld

7. april 2012

AMtrier

2skønnebørn skriver:

hvorfor skal det passe til SIne, forventer i tvillinger ?

Mit råd er at lade det ligge - vent til i ved om det lykkeds, lad være med at fokusere så meget på det, lige pludselig kommer det til jer. Alt behøver jo ikke være planlagt ned i mindste detalje inde du ved om du er gravid.

Har fået lagt 2 æg op så chancen for tvillinger er god.
Alting bliver ikke planlagt men der skal da være nogle glæder midt i den hårde tid i behandling ! Så som at glæde sig og snakke om fx navne ? Jeg er bare positiv og tænker fremad, hvis jeg bare kunne glemme det og være ligeglad med alle de spændende ting som følger med, ønsker jeg det så nok ? Og hvis jeg så ikke er gravid skal det så være endnu mere surt at skulle igang med sprøjterne igen fordi jeg bare "skal lade det ligge" ?

Det her handlede om navne forslag, nu blev det noget helt andet :s jeg synes bare alle kvinder skal planlægge, snakke om, ænddre meninger og planlægge om igen alt hvad de overhovedet kan. Det er jo derfor man er her på siden ? På grund af baby snak, om man er gravid eller ej

Hav en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.