en af de dage :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2012

Kay

har en af de dage hvor jeg har sovet skidt... pga. ligmens smert er og plukveer...

og så har jeg bare ondt i hoved... er træt og orker ikke noget...

men men men... vi har aftaler i dag... selvom jeg bare har lyst til at lige og sumpe på sofaen...

havde stortset aldig hovedpine før jeg blev gravid... men nu har jeg sådan en her dag eller 2 om måneden  nøj hvor det irritere mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

FrkZier

Kay skriver:

har en af de dage hvor jeg har sovet skidt... pga. ligmens smert er og plukveer...

og så har jeg bare ondt i hoved... er træt og orker ikke noget...

men men men... vi har aftaler i dag... selvom jeg bare har lyst til at lige og sumpe på sofaen...

havde stortset aldig hovedpine før jeg blev gravid... men nu har jeg sådan en her dag eller 2 om måneden  nøj hvor det irritere mig

de dage er aldrig sjove, men det gælder bare om at få det bedste ud af dem

Anmeld

6. april 2012

Kay

FrkZier skriver:

de dage er aldrig sjove, men det gælder bare om at få det bedste ud af dem

ja kæresten var så sød at give en gang skulder/nakke massage... inden jeg tog et langt varmt bad... og det hjalp lidt på det... men har også sådan små kvalme og sure opstød... har det bare total øv!

Anmeld

6. april 2012

FrkZier

Kay skriver:

ja kæresten var så sød at give en gang skulder/nakke massage... inden jeg tog et langt varmt bad... og det hjalp lidt på det... men har også sådan små kvalme og sure opstød... har det bare total øv!

hvor dejligt han er så sød

Anmeld

6. april 2012

Kay

FrkZier skriver:

hvor dejligt han er så sød

ja det er super dejligt  

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

Det er altså tilladt, at ringe og aflyse ting

sender lige en masse knus afsted

Anmeld

6. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

ja... men er jo ikke syg... sådan... tror bare jeg siger til folk at det ikke er en af de dage vi bliver der længe... og at jeg er ret træt... det er heldigvis ikke noget stort hurlumhej vi skal til...

Anmeld

6. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

hvis det havde været stor påskefrokost... så havde jeg aflyst  det ville jeg ik kunne holde til...

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

ja... men er jo ikke syg... sådan... tror bare jeg siger til folk at det ikke er en af de dage vi bliver der længe... og at jeg er ret træt... det er heldigvis ikke noget stort hurlumhej vi skal til...

jeg synes du skal udskyde det 

Anmeld

6. april 2012

Janni.

Det er alt besværet værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.