Hjælp mig, hvis i kan.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Anonym trådstarter

Min lille pige er lidt over 2 uger gammel. 

Hun vender om på nat & dag - kan man godt kalde det - selvom jeg ved at babyer sover meget. MEN! Hun sover næsten hele dagen. Meget svært at vække hende for at hun skal have noget at spise.. 

Og så om natten er hun lyst vågen i flere timer og jeg syntes det er lidt hårdt.. For jeg fÅr jo ikk ret meget søvn... 

Hvordan får jeg vendt hendes nat & dag om og kan man det??? 

Knus den nybagte trætte mor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hun vender om på nat & dag - kan man godt kalde det - selvom jeg ved at babyer sover meget. MEN! Hun sover næsten hele dagen. Meget svært at vække hende for at hun skal have noget at spise.. 

Og så om natten er hun lyst vågen i flere timer og jeg syntes det er lidt hårdt.. For jeg fÅr jo ikk ret meget søvn... 

Sådan var min dreng også de første 3 uger. Min Sp sagde at det skyldtes mange indtryk og at de godt kan sove meget i løbet af dagen den første lille tid.

Han vendte selv om på dag/nat igen efter de 3 uger.

Anmeld

6. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Jeg ved godt det er hårdt, men du kan ikke gøre så meget, når baby er så bette. De plejer oftest selv at vende om igen... De må i hvert fald ikke vækkes pånær når de skal spise. Den størrelse har sådan brug før al den søvn, de kan få for at bearbejde alle indtryk. Ellers ender du med en overtræt og pylret baby.
Men et stort kram herfra!

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

TaK for jeres svar piger...

Jeg må håbe på at der ikk går længe før hun vender nat & dag (: 

Anmeld

6. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Og udnyt den lille sover til selv at få noget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.