Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Jeg er super glad for min og kan sagtens friske op flere gange dagligt, uden at det kan ses mht til farveforskel. Så muligvis du har haft en forkert farve? Jeg var inde i Magasin og få hjælp af en professionel, fordi jeg selv er en skovl til at se hvilke nuancer jeg skal have i det forskellige make up.
Jeg er super glad for min og kan sagtens friske op flere gange dagligt, uden at det kan ses mht til farveforskel.
Så muligvis du har haft en forkert farve? Jeg var inde i Magasin og få hjælp af en professionel, fordi jeg selv er en skovl til at se hvilke nuancer jeg skal have i det forskellige make up.
De gange hvor jeg har spurgt om hjælp, er jeg netop kommet hjem med de forkerte farver Ikke i magasin, men i matas....... Men alligevel
crille skriver: Hehe.. sådan skulle det slet ikke forstås.. Brugte den også inden graviditet.. og er kun selv gået væk fra alt med parfume, fordi jeg kløede og kløede så meget at jeg blev tjekket for graviditetsbetinget kløe.. heldigvis var det ikek det, men det er helt sikkert i forhold til graviditeten. Så kun af den årsag er jeg blevet ret så sart i forhold til parfume..
Hehe.. sådan skulle det slet ikke forstås.. Brugte den også inden graviditet.. og er kun selv gået væk fra alt med parfume, fordi jeg kløede og kløede så meget at jeg blev tjekket for graviditetsbetinget kløe.. heldigvis var det ikek det, men det er helt sikkert i forhold til graviditeten. Så kun af den årsag er jeg blevet ret så sart i forhold til parfume..
jeg laver også bare fis
præcis det samme her! jeg må i matas
Zeus skriver: De gange hvor jeg har spurgt om hjælp, er jeg netop kommet hjem med de forkerte farver Ikke i magasin, men i matas....... Men alligevel
matas her i byen er kåret til landets bedste.. jeg tør godt gå derind
LunaLykke skriver: Cliniques foundation er bare fantastisk. Den dækker, men uden at det ser unaturligt ud, man bevarer det naturlige look. Jeg ELSKER den, den er bare lidt halvdyr, 245 kr. Men den er det værd
Cliniques foundation er bare fantastisk. Den dækker, men uden at det ser unaturligt ud, man bevarer det naturlige look. Jeg ELSKER den, den er bare lidt halvdyr, 245 kr. Men den er det værd
tak
MAJ*MOR skriver: jeg laver også bare fis
Hehe ok.. nogen mener det jo meget seriøst
Men lyder til at du har fundet dit svar
MAJ*MOR skriver: smaaaart!! tak for indput
smaaaart!! tak for indput
Månsson skriver: Så lidt Ellers har body shop os nogle ret gode nogle til en overkommelig pris. Er ikke selv til det sminkede look så der er de bare rigtig gode de cremer også kan huden ånde hvilket jo er et kæmpe +
Så lidt Ellers har body shop os nogle ret gode nogle til en overkommelig pris. Er ikke selv til det sminkede look så der er de bare rigtig gode de cremer også kan huden ånde hvilket jo er et kæmpe +
men er body-shop ikke lidt et begynderprodukt til teenagere? eller er det mig der husker forkert?
MAJ*MOR skriver: men er body-shop ikke lidt et begynderprodukt til teenagere? eller er det mig der husker forkert?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128