Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa endelig er jeg færdig med gardinerne til Filuccas værelseEller jeg har jo næsten lige købt stoffet og er blevet ret godt tilfreds heheHvad syntes i om demEr dog ikke helt færdig, de skal lige foldes ordentligt, men orker ikke mere i dagKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor har du altså bare været kreativ
Super flotte gardiner
Ej hvor er det blevet godt Og hip-hurra for lækkert stof fra Jysk
VAr det forresten godt til fødselsforberedelse den anden aften? Vi skal afsted på onsdag, er spændt på hvad det er for noget, og hvad Jesper siger til det
Hvor er de flotte! ... og Ja hip hurra for stof fra Jysk
CAWI skriver: Hvor har du altså bare været kreativ Super flotte gardiner
hehe takEr vildt tilfreds. Før jeg blev gravid var det jo en hel krig siden jeg sidst havde syet noget som helst Så er det skide hyggeligt at komme lidt i gang igen
NNL skriver: Ej hvor er det blevet godt Og hip-hurra for lækkert stof fra Jysk VAr det forresten godt til fødselsforberedelse den anden aften? Vi skal afsted på onsdag, er spændt på hvad det er for noget, og hvad Jesper siger til det
tak søødeDet var okay til fødselsforberedelseSelvom man jo ved rigtig mange af tingeneDet første der hed klar til fødsel, kunne jeg godt have undværet, det fik hverken Jan eller jeg så meget ud afJa du må lige opdatere om hvad han syntes Her syntes Jan det var okay, selvom han var lidt skeptisk inden
Camillee skriver: Hvor er de flotte! ... og Ja hip hurra for stof fra Jysk
Tak sødeJa der kan man spare en del penge, og så ved at man selv kan sy dem
Kruse90 skriver: Tak sødeJa der kan man spare en del penge, og så ved at man selv kan sy dem
om ikke andet er det bare hyggeligt
Kruse90 skriver: Jaa endelig er jeg færdig med gardinerne til Filuccas værelseEller jeg har jo næsten lige købt stoffet og er blevet ret godt tilfreds heheHvad syntes i om demEr dog ikke helt færdig, de skal lige foldes ordentligt, men orker ikke mere i dagKram
Det er da blevet super godt.. Vi har købt sådan et sæt sengetøj.. Og det er altså bare rigtig fint..
Joyce1986 skriver: Det er da blevet super godt.. Vi har købt sådan et sæt sengetøj.. Og det er altså bare rigtig fint..
tak sødeFilucca har også sådan et sæt hun har fået af mormor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128