Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJa så røg der endnu en uge, og hold op jeg syntes tiden flyver afsted. Nu er der jo godt nok ikke langtid til termin Det er jo helt vildt.Vi glæder os begge to helt ubeskriveligt til at møde vores datter, og holde hende i vores armeDet bliver den vildeste oplevelse.Billedet her er fra i søndag, hvor jeg var 35+2Kram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en flot babymave
Babymor2010 skriver: Sikke en flot babymave
taak
Rigtig flot mave
Hvor er tiden dog gået hurtigt, du skal jo være mor lige om lidt
Nessie skriver: Rigtig flot mave Hvor er tiden dog gået hurtigt, du skal jo være mor lige om lidt
ja det er bare helt vildt og slet ikke til at forståMen det er så dejligt og vi glæder os begge to helt vildt
For fanden hvor går tiden bare hurtigt! Kan godt forstå du glæder dig! Havde det på samme måde, og nyyyyyyyd !
ciepige skriver: For fanden hvor går tiden bare hurtigt! Kan godt forstå du glæder dig! Havde det på samme måde, og nyyyyyyyd !
Ja det er slet ikke til at følge mig. Jeg prøver at nyde så meget jeg overhovedet kan
Kruse90 skriver: Hej pigerJa så røg der endnu en uge, og hold op jeg syntes tiden flyver afsted. Nu er der jo godt nok ikke langtid til termin Det er jo helt vildt.Vi glæder os begge to helt ubeskriveligt til at møde vores datter, og holde hende i vores armeDet bliver den vildeste oplevelse.Billedet her er fra i søndag, hvor jeg var 35+2Kram Carina
Ih hvor er du altså bare fin
OMG, du er størrer end mig, og jeg har termin i morgen Men Rigtig flot mave
metski83 skriver: Ih hvor er du altså bare fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128