???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Ditte-3

har en del rumlen helt nede i underlivet som er meget ubehalig er det nomal i uge 25? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

crille

Kan desværre ikke svare dig på, da jeg selv kun er i uge 20 i første graviditet.

Håber du får en god forklaring og ellers er det da bare at ringe til fødegangen og spørge. Hellere en gang for meget end en gang for lidt  

Anmeld

5. april 2012

Ditte-3

håber da det nomal men er lidt bekymmert om man skal ha muren i underlivet alleræde nu

Anmeld

5. april 2012

HeidiW86

Ditte-3 skriver:

har en del rumlen helt nede i underlivet som er meget ubehalig er det nomal i uge 25? 

Jeg er i uge 30 og den form for rumlen jeg har haiti underlivet har været lille pigen som bevægede sig!! 

Hvor det faktisk har følte lidt ubehageligt men er gået over når hun er stoppet!! 

Ellers er det jo at ringe til FG og spørge!! 

Anmeld

5. april 2012

Ditte-3

HeidiW86 skriver:

Jeg er i uge 30 og den form for rumlen jeg har haiti underlivet har været lille pigen som bevægede sig!! 

Hvor det faktisk har følte lidt ubehageligt men er gået over når hun er stoppet!! 

Ellers er det jo at ringe til FG og spørge!! 

er det også en anden følelse end når den bare sparker nomal?

Anmeld

5. april 2012

HeidiW86

Ditte-3 skriver:

er det også en anden følelse end når den bare sparker nomal?

ja jeg syntes det er sådan en form for bobler, altså voldsomme bobler... mærker kun den følelse dernede og i maven er det en anden følelse..

Anmeld

5. april 2012

l.kjoeller

Ditte-3 skriver:

Hhar en del rumlen helt nede i underlivet som er meget ubehalig er det nomal i uge 25? 

Helt normalt .

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

Ditte-3 skriver:

Min datter er MEGET livlig og det føles nogle gange ubehageligt. Men ikke værre end jeg kan holde ud. Men bliver det værre end du kan holde ud, så ring til fødegangen. Jeg er 25+1 nu:-)

Anmeld

6. april 2012

Ditte-3

Nattøs skriver:

Min datter er MEGET livlig og det føles nogle gange ubehageligt. Men ikke værre end jeg kan holde ud. Men bliver det værre end du kan holde ud, så ring til fødegangen. Jeg er 25+1 nu:-)

kan nemt holde ud når han masser rund der inde hele dagen men det muren i underlivet er jeg ik så tryk ved og nogle gange gir det et volsomt jag ned men vis det er nomal som jeg kan se flere oplever så behøver jeg nok ik tinke så meget over det. 

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

Ditte-3 skriver:

kan nemt holde ud når han masser rund der inde hele dagen men det muren i underlivet er jeg ik så tryk ved og nogle gange gir det et volsomt jag ned men vis det er nomal som jeg kan se flere oplever så behøver jeg nok ik tinke så meget over det. 

Ja han pusler bare rundt der nede min har en tildens med at sparke på min blære, så jeg mærker HELE blæren, lige som om at hun lige synes hun skal sparke til den nogle gange og jeg hader, når hun synes hun skal provokere mig. Så når jeg lige har været på wc, ja så hygger hun sig med at drille. så forleden dag, var jeg på wc omkring 20 gange og dagen efter ved lægen, havde jeg ikke blærebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.