Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

rogerrasch

TR skriver:

Heiii piiiger

Vi er så småt begyndt at kigge på barnevogne ..

derfor har jeg brug for jeres hjælp, som jeg håber i vil give mig..

- Med det samme jeg går i gang med at kigge efter en, er det første jeg gør, er at kigge efter prisen  Det kan jo både være godt og skidt .-

har kigget på nogle her:  som jeg gerne vil høre jeres meninge om, det er ikke ligefrem de kendte mærker, men jeg vil også bare gerne have en GOD barnevogn .. og ikke for dyr !

http://www.babysam.dk/scandiago-sort-5700000096717

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/trille-startpakke/c-23/c-79/p-4190

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/simo-barnevogn/c-23/c-79/p-446

Det lige det jeg har kigget på indtil videre .. Hvad er jeres meninge og i må rigtig gerne komme med linke til nogle osv ..

På forhånd tak for hjælpen

hej vi har den der trille startpakke fra ønskebørn og den er vi rigtig glad for kanon dejlig nem at gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

TR

EKBJ skriver:

Vi har købt en der er brugt.. men det ser helt ny ud!!!

Okay dejligt

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

TR skriver:

Okay dejligt

Men hvis det er fordi du vil have en HELT NY, så er det rigtig at Odder barnevogne er dyre!!!

Anmeld

5. april 2012

TR

pemiro skriver:

Ja det er helt vildt..

Vi var i butik og prøve barnevogne, og da synes jeg skandia var god, fordi den ikke var speciel tung at vippe (som når man skal op over fortov ol), hvor jeg faktosk synes nogle af de lidt dyrere var sværere for mig. Og da tænkte jeg, at når jeg har baby i + indkøb så skal den ikke være besværlig at tippe. Det var et kæmpe plus synes jeg..

Og så igen at den har jernkurv og ikke stofkirv. Synes tit dem i stof kommer til at hænge (i hvert fald dem jeg ser køre rundt i byen) og jeg vil gerne kunne bruge den til mange ting

Hvis den er lgesom den jeg har, er der også en lomme indvendigt i barnevognen hvor man bla kan ligge babyalarm

Og ryggen kan rejses så bebs kan sidde derinde uden at vælte bagover

Sådan som du beskriver den, lyder den rigtig god .. Må ud at kigge på den, det bliver jeg nødttil ..

Er der slet ikk noget negativt om den =?

Anmeld

5. april 2012

TR

Månsson skriver:

Vi har en scandia og er så glade for den, den er fantastisk til prisen og fejler intet.. Har desværre tit hørt dårligt om trille og kender ikke den anden så jeg ville vælge scandia. Bonus info Odder ejede dem i mange år så de kommer oprindligt fra en odderfabrik, altså scandia vognene

Fedt d må jeg os d at kigge på .. ihh dejligt at i alle svare mig ..

Anmeld

5. april 2012

TR

rogerrasch skriver:

hej vi har den der trille startpakke fra ønskebørn og den er vi rigtig glad for kanon dejlig nem at gå med

Okay vi må ud at prøve dem af ...

Anmeld

5. april 2012

TR

EKBJ skriver:

Men hvis det er fordi du vil have en HELT NY, så er det rigtig at Odder barnevogne er dyre!!!

Det er det lige PT .. Kunne rigtig godt tænke mig en helt ny

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

TR skriver:

Det er det lige PT .. Kunne rigtig godt tænke mig en helt ny

Det kan jeg godt forstå :-) Men du skal bare vide at en Odder er rigtig lækker.. ellers ville jeg vælge en Emmaljunga..

Anmeld

5. april 2012

TR

EKBJ skriver:

Det kan jeg godt forstå :-) Men du skal bare vide at en Odder er rigtig lækker.. ellers ville jeg vælge en Emmaljunga..

Mange tak for rådet

Anmeld

5. april 2012

pemiro

TR skriver:

Sådan som du beskriver den, lyder den rigtig god .. Må ud at kigge på den, det bliver jeg nødttil ..

Er der slet ikk noget negativt om den =?

Det eneste jeg sådan indtiL videre kan komme på af negative ting er, at jeg selv skal finde på noget refleksløsning, hvor nogle af de andre mærker har refleks striber på barnevognskassen..

Det er faktisk det eneste indtil videre, som har irriteret mig lidt hehe.. Men det er jo småting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.