Tørre brystevorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Ønskebarnet12

Jeg er 12+4 i dag og mine bryster er enorm tørre, altså brystvorter de klør en del og imorges er der kommet sorte knupper og nogle af stederne på brystvorten er der vokset bulder er det normalr? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Tanjadamgaard

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er 12+4 i dag og mine bryster er enorm tørre, altså brystvorter de klør en del og imorges er der kommet sorte knupper og nogle af stederne på brystvorten er der vokset bulder er det normalr? 

Jeg syntes også mine klør engang imellem, jeg tror det er meget normalt 

Anmeld

6. april 2012

Ønskebarnet12

Tanjadamgaard skriver:

Jeg syntes også mine klør engang imellem, jeg tror det er meget normalt 

Har du også fået sorte knuber?

Anmeld

6. april 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

mine knopper er ikke sort men samme farve som brystvorderne.. men ud over det oplever jeg PRECIS det samme.. mine er SÅ tøre at jeg er nød til at smøre dem lidt med fugtigheds creame for ikke at klø hul på når jeg sover..

jeg tager et smut til lægen med mine her efter ferien.. (har os en lille gevekst i "mælke-hullet" på det ene bryst som jeg skal ha kikket på nemlig)

Anmeld

6. april 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

mine knopper er ikke sort men samme farve som brystvorderne.. men ud over det oplever jeg PRECIS det samme.. mine er SÅ tøre at jeg er nød til at smøre dem lidt med fugtigheds creame for ikke at klø hul på når jeg sover..

jeg tager et smut til lægen med mine her efter ferien.. (har os en lille gevekst i "mælke-hullet" på det ene bryst som jeg skal ha kikket på nemlig)

Åh tak! Jeg har både sorte og brune som er nu min vortes farve :-p men jeg må sku også tag et smut forbi lægen. Det gør ondt nu, har også smurt et par gange creme for at holde dem fugtige!:-)

Anmeld

6. april 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Åh tak! Jeg har både sorte og brune som er nu min vortes farve :-p men jeg må sku også tag et smut forbi lægen. Det gør ondt nu, har også smurt et par gange creme for at holde dem fugtige!:-)

god tur og held og lykke   

håber de kan hjælpe dig/os med vores problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.