christinak skriver:
Jeg er idag 37+2 og var til jordemoder igår hvor hun spurgte om jeg mærkede liv hver dag og det sagde jeg ja til men at jeg synes hans aktivitets niveau var dalet noget de sidste par uger, og hun spurgte så ind til hvor aktiv han var og sagde derefter at han ikke var aktiv nok. Og sagde alt mulig med jeg skulle ringe ind til fødegangen hvis der bare var den mindste ændring og jeg blev faktisk ret hylt ud af den inde ved hende, hun lyttede hjertelyd og sagde den var fin.
Jeg har så siden igår og i nat tænkt meget over hvad hun sagde og synes idag at han er mindre aktiv end han plejer og det fylder også meget i hovedet nu, hvad ville i gøre?
Syntes du skal ring til fødegangen, så du også kan få lidt ro, du skal huske på at de er her for at hjælpe!!
Jeg var selv en af dem, der har kommet meget på fødegangen, fordi jeg har været så bange, og jeg piskede en stemning op inde i mit hovede, jeg fik simpelthen aldrig ro, før jeg lige havde fået kørt en kurve - du skal absolut ikke føle dig dum, fordi du ringer igen!
En læge sagde til mig: vi bliver ikke sure på dem der ringer hele tiden, men vi bliver sure på dem der ikke gør, fordi hvis der er noget, så kan de ikke hjælpe hvis det nu er for sent man har ringet!
Det kun godt du er så opmærksom på din lille baby i maven, det viser bare at du er 100% klar på at blive mor
Anmeld