Hjælp til pigenavn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.357 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2012

NNGG

Hej kvindfolk :-)
Jeg har brug for jeres hjælp ang. pigenavne. Min kæreste og jeg venter os det første barn. Vi er helt enige hvis det bliver en dreng. Men med hensyn til pigenavne, så kan vi ikke rigtigt finde det rigtige.
Vi har haft disse navne op at vende:
Karla
Filuka
Filippa
Ella

Vi har brug for noget inspiration. Vi kan godt lide nogle lidt anderledes navne, men de skal lyde danske og slet ikke Amerikanske!
Har I nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Nadia&Daniel

Karla - synes det er sådan et sødt navn

Filuka - kan godt lide det, vil dog ikke selv kalde min datter det

Filippa - så smukt

Ella - synes det er sådan et sødt navn

Anmeld

5. april 2012

NNGG

Nadia&Daniel skriver:

Karla - synes det er sådan et sødt navn

Filuka - kan godt lide det, vil dog ikke selv kalde min datter det

Filippa - så smukt

Ella - synes det er sådan et sødt navn

Fillippa var også det første navn, der kom til mig. Men er nok blevet præget af at min familie ikke bryder sig om det. Men det er min kærestes og mit kommende barn, så vi skal selvfølgelig bare kalde hende det vi bedst kan lide. Men er også vild med Karla og Filuka Det er svært..

Anmeld

5. april 2012

Nadia&Daniel

NNGG skriver:

Fillippa var også det første navn, der kom til mig. Men er nok blevet præget af at min familie ikke bryder sig om det. Men det er min kærestes og mit kommende barn, så vi skal selvfølgelig bare kalde hende det vi bedst kan lide. Men er også vild med Karla og Filuka Det er svært..

Jeg synes det er fantastiske navne I er kommet på. Har selv 3 af dem på min liste - dog er manden min slet ikke enig Men okay, nr. 2 er ikke planlagt endnu, kan være han kan overtales til den tid

Anmeld

5. april 2012

NNGG

Nadia&Daniel skriver:

Jeg synes det er fantastiske navne I er kommet på. Har selv 3 af dem på min liste - dog er manden min slet ikke enig Men okay, nr. 2 er ikke planlagt endnu, kan være han kan overtales til den tid

he he.. Min kæreste ville slet ikke overveje Karla, men nu kan han godt lide det - så det kan godt lade sig gøre med de rette overtagelsesevner

Anmeld

5. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
NNGG skriver:

Jeg har brug for jeres hjælp ang. pigenavne. Min kæreste og jeg venter os det første barn. Vi er helt enige hvis det bliver en dreng. Men med hensyn til pigenavne, så kan vi ikke rigtigt finde det rigtige.
Karla
Filuka
Filippa
Ella

Vi har brug for noget inspiration. Vi kan godt lide nogle lidt anderledes navne, men de skal lyde danske og slet ikke Amerikanske!
Har I nogle forslag?

FILIPA

Anmeld

5. april 2012

Liljesilas

Hejsa

Jeg er helt vild med Ella, da der ikke er mange der hedder det idag og så er det meget sødt. Karla er også rigtig flot, men de sidste to navne synes jeg er for brugt..

Anmeld

5. april 2012

Maja88

Ella eller Philippa

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

NNGG skriver:

Karla
Filuka
Filippa
Ella

Har I nogle forslag?

Elsker navnet Ella 

Anmeld

5. april 2012

Røverdatter

synes det er nogle rigtig søde pigenavne i har fundet. Jeg er også personligt rigtig glad for Ragna(/Ravna) - elsker det navn. Eller Ronja Nu hedder min egen søn Birk, så hvis der kommer en pige engang tror jeg ikke Ronja er ideelt - folk ville jo tro vi var en omvandrende Astrid Lindgren fortælling..

Men kan altså rigtig godt lide de navne i har fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.