Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle fra Herning omegn der har lyst til at mødes, måske over en frokost? Jeg går hjemme på barsel med min datter Nicoline på 4 uger, men kunne godt bruge at mødes med andre. Jeg kan bedst i hver dagene, da jeg bruger mine weekender med sønnen og manden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
opper den lige for dig
Det kunne være super hyggeligt
Fredage passer mig bedst, da det er den eneste dag, jeg har mulighed for at få bilen.
Håber der er andre som er friske
HoltSchmidt skriver: Det kunne være super hyggeligt Fredage passer mig bedst, da det er den eneste dag, jeg har mulighed for at få bilen. Håber der er andre som er friske
Lyder godt....
Kan se at du også har fået et barn i marts, tillykke
Fredag kan nok godt passe ind. Hvor bor du henne?
Jeg kunne også godt være interesseret. Vil gerne se din lille datter Gitte.
Mette M skriver: Jeg kunne også godt være interesseret. Vil gerne se din lille datter Gitte.
Jamen så synes jeg da vi skal finde en dag..... hvornår kan du?
GitteC78 skriver: Jamen så synes jeg da vi skal finde en dag..... hvornår kan du?
Jeg tror jeg kan de fleste dage. De dage jeg skal noget er inden middag.
Mette M skriver: Jeg tror jeg kan de fleste dage. De dage jeg skal noget er inden middag.
super. så skal vi da bare finde en dag
hvad siger du til om 2-3 uger?
GitteC78 skriver: super. så skal vi da bare finde en dag hvad siger du til om 2-3 uger?
Det tror jeg passer fint. Mon ikke der er flere som er interesseret?
Mette M skriver: Det tror jeg passer fint. Mon ikke der er flere som er interesseret?
Jo det vil jeg da håbe. Kunne da være hyggeligt hvis flere kom med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128