6 måneder i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Røverdatter

Hurraaa, Birk er 6 måneder i dag! 

Han er bare blevet så stor. Han triller og møver sig rundt på gulvet, øver sig i at kravle. Også er tand nummer 3 på vej op. Han vejer 9,8 kg. og er ca. 76 cm lang.

Han får det meste mad fra mit bryst, men han er netop begyndt at få havregrød. Vi øver morgen og aften - det meste kommer ud igen, men lidt kommer der ned alligevel

Her kommer lige nogle billeder af min skønne dreng  Det første er med hans Onkel Joakim fanget i et udbrud, Det 2. hygger han foran brændeovnen, det 3. er lidt nøgenhed, det 4. mig og Birk ude i solen, det 5. Birk kaster håndtegn...

Hvordan går det med jeres små guld? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Sifling

Hvor er han sød Og dejlig stor
Jolan møver også rundt, han bliver rigtig vred nogle gange når han ikke kan komme frem til de ting han vil have fat i Og så har han også næsten lige fået 2 tænder i undermunden, så han ligner lidt quark fra valhalla tegnesirierne når han sådan skubber underkæben frem Han eeelsker bare opmærmsomhed, så han er bare i sit es lige nu, da vi er på ferie i Jylland hos min mor, og der hele tiden er mennesker der vil snakke med ham Han har dog lige været sig et par dage, men heldigvis er han næsten kommet sig igen, vi mangler bare at snotten forsvinder

Anmeld

9. april 2012

Røverdatter

Sifling skriver:

Hvor er han sød Og dejlig stor
Jolan møver også rundt, han bliver rigtig vred nogle gange når han ikke kan komme frem til de ting han vil have fat i Og så har han også næsten lige fået 2 tænder i undermunden, så han ligner lidt quark fra valhalla tegnesirierne når han sådan skubber underkæben frem Han eeelsker bare opmærmsomhed, så han er bare i sit es lige nu, da vi er på ferie i Jylland hos min mor, og der hele tiden er mennesker der vil snakke med ham Han har dog lige været sig et par dage, men heldigvis er han næsten kommet sig igen, vi mangler bare at snotten forsvinder

Hvor lyder det bare hyggeligt! Og ja, jeg kan også mærke at den opmærksomhed som Birk får fra andre, den er guld værd! For bare et par måneder siden var han slet ikke så interesseret i andre mennesker, som nu. Det er dejligt

Men Quark er nu altså også sød! Hvordan syg? Altså sådan forkølet, eller?

Birk var til vagtlægen igår - han har en rimelig slem trøske/svamp (i begge ender) - så vi er i gang med den helt store behandling - det er første gang der sådan "er noget med ham" - han har ikke rigtig været syg før, ikke engang feber. Kun snot en gang imellem, så det er helt nyt for os at skulle 'behandle' ham

Hvordan går det med din Jolan? Er han kommet af med snottet?

Anmeld

9. april 2012

Sifling

Himmelsmil skriver:

Hvor lyder det bare hyggeligt! Og ja, jeg kan også mærke at den opmærksomhed som Birk får fra andre, den er guld værd! For bare et par måneder siden var han slet ikke så interesseret i andre mennesker, som nu. Det er dejligt

Men Quark er nu altså også sød! Hvordan syg? Altså sådan forkølet, eller?

Birk var til vagtlægen igår - han har en rimelig slem trøske/svamp (i begge ender) - så vi er i gang med den helt store behandling - det er første gang der sådan "er noget med ham" - han har ikke rigtig været syg før, ikke engang feber. Kun snot en gang imellem, så det er helt nyt for os at skulle 'behandle' ham

Hvordan går det med din Jolan? Er han kommet af med snottet?

Åh lille pus da Er det noget han mærker til ?

Jolan har heller ikke rigtigt haft noget før, han havde lidt feber da han ar ca 2 måneder, men de er første gang han har været sådan rigtig syg Han havde feber og var simpelthen så snottet at han ikke kunne ligge ned, han var også helt hæs Så sad oppe med ham i 2-3 nætter fordi han kun kunne sove når han lå i mine arme, og hvergang man bevægede sig skreg han bare Men han er heldigvis næsten helt rask igen, nu er han bare snottet Og han har bare taget et ordentligt ryk efter den her feber tur. Før ville han bare sidde på gulvet og lege med sine ting, men nu vil han bare ligge på maven igen, og møve rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.