så nåede vi 13 +...opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Princesspigen

jeg er idag 13+0..

kvalmen er taget en del af, det vil sige jeg starter næsten hver morgen med en enkel gang opkast, så får jeg noget mad i maven og kan det meste af dagen holde den værdste kvalme væk via mad..

fik lidt mave kramper igår men ellers ingen ting..

ingen ting at se på maven endnu.. hvilke jeg har læst mig til vidst sku være meget normalt endnu..

næste ting der skal ske er nok en lille tur til egen læge, da mine brystvorder er lidt generet..

og ellers så er det næste en tur til jordmoder for første gang og det bliver den 17/4..

så det var så en lille opdatering fra mig til dem som følger mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Princesspigen

5. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg er idag 13+0..

kvalmen er taget en del af, det vil sige jeg starter næsten hver morgen med en enkel gang opkast, så får jeg noget mad i maven og kan det meste af dagen holde den værdste kvalme væk via mad..

fik lidt mave kramper igår men ellers ingen ting..

ingen ting at se på maven endnu.. hvilke jeg har læst mig til vidst sku være meget normalt endnu..

næste ting der skal ske er nok en lille tur til egen læge, da mine brystvorder er lidt generet..

og ellers så er det næste en tur til jordmoder for første gang og det bliver den 17/4..

så det var så en lille opdatering fra mig til dem som følger mig

dejligt ... det bliver spændende at komme til jormoder.. og tusind gange tillykke med den gyldne milepæl 13 uger

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

dejligt ... det bliver spændende at komme til jormoder.. og tusind gange tillykke med den gyldne milepæl 13 uger

mange tak skal du have  syndes det er skønt at være nået her til uden nogle problemer med baby

Anmeld

5. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

mange tak skal du have  syndes det er skønt at være nået her til uden nogle problemer med baby

det kan jeg godt forstå ... håber også det bliver min tur

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det kan jeg godt forstå ... håber også det bliver min tur

det tror jeg nu nok det skal blive  tålmodighed..

mit største "våben" var at jeg hverken tænkte over det, tog ÆL eller andet overhoved.. nød bare livet og min kæreste så kom det af sig selv..

jo mere man tænker og håber jo mere skuffet bliver man og er trist over dte ikke lykkedes osv.. det kan ende så langt ude som en deprision osv..

Anmeld

5. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

det tror jeg nu nok det skal blive  tålmodighed..

mit største "våben" var at jeg hverken tænkte over det, tog ÆL eller andet overhoved.. nød bare livet og min kæreste så kom det af sig selv..

jo mere man tænker og håber jo mere skuffet bliver man og er trist over dte ikke lykkedes osv.. det kan ende så langt ude som en deprision osv..

Jeg er skam gravid.. er 11+3.. har bare tabt 4 gange før.. derfor jeg håber det er mig der ser den gyldne pæl om lidt  

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Jeg er skam gravid.. er 11+3.. har bare tabt 4 gange før.. derfor jeg håber det er mig der ser den gyldne pæl om lidt  

arr ja jeg syndes nok der var noget "galt" der i det jeg skrev  hihi

men du er allerede 11+3 så klart tror jeg det nok skal gå! håber ihværtifal for dig!

Anmeld

5. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

arr ja jeg syndes nok der var noget "galt" der i det jeg skrev  hihi

men du er allerede 11+3 så klart tror jeg det nok skal gå! håber ihværtifal for dig!

hehe Jamen tak

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

hehe Jamen tak

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.