Underlig følelse under sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.413 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2012

MyLove E

Hej piger.

Her de sidste 14 dage har jeg haft en meget mærkelig fornemmelse af at jeg skal (SIGER DET LIGEUD) skide når vi har sex. Vi har sex rigtig træls sex fortiden for jeg kan ikke tænke på andet ind at jeg ikke må skide.

Jeg syntes det er en meget mærkelig følelse.

Tænker om det kan havde en sammenhæng med at jeg har en livmoder som hænger ned og "driller" min blære så jeg tisser i bukserne hele tiden. jeg skal til en gyn om en mdr. og ha tjekket op på tisseriet ..

Tror i at det kan havde en sammenhæng , eller andre der har prøvet det og har nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

mariamiss6

Jeg vil tro at det godt kan have en sammenhæng, at din livmoder gerne vil smutte ned... For så sidder den måske til daglig også og trykker på tarmen....

Det kan også være, jeg gætter bare ik', at din væg mellem skeden og tarmen er blevet ultra tynd, sådan at det føles som om penis faktisk er oppe i anus, eller måske endda at den (ved udtræk, så at sige ) kommer ud af anus....

Mere gætværk.... Der findes faktisk et syndrom, eller sygdom eller hvad du vil kalde det, som gør at tarmen også kan poppe ned, eller hvordan man nu skal forklare det... Den kan sågar blive så slap, at den kolapser, og slår et knæk nærmest, så der faktisk ikke kan slippe noget igennem, uden manuel hjælp....

Når du skal til gynækolog med tisseriet, så bed ham få tjek på bagdelen også. Det er endnu mere grænseoverskridende end et almindeligt gynækologisk tjek, ja, men få det kigget på... Hvis det nu rent faktisk er en form for et syndrom du er kommet til at lide af, som noget kollaps agtigt noget, så går det jo i hvert fald under ingen omstændigheder i sig selv igen, men bliver tværtimod kun værre....

Og det ville da virkelig være synd, hvis jeres sexliv og dine toiletbesøg skal gøre dit liv til et helvede.....

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Tauf skriver:

Hej piger.

Her de sidste 14 dage har jeg haft en meget mærkelig fornemmelse af at jeg skal (SIGER DET LIGEUD) skide når vi har sex. Vi har sex rigtig træls sex fortiden for jeg kan ikke tænke på andet ind at jeg ikke må skide.

Jeg syntes det er en meget mærkelig følelse.

Tænker om det kan havde en sammenhæng med at jeg har en livmoder som hænger ned og "driller" min blære så jeg tisser i bukserne hele tiden. jeg skal til en gyn om en mdr. og ha tjekket op på tisseriet ..

Tror i at det kan havde en sammenhæng , eller andre der har prøvet det og har nogle råd?

Er det når I gør det i en bestemt stilling, at du føler det?

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

Miss-86 skriver:

Er det når I gør det i en bestemt stilling, at du føler det?

Det er mest når jeg ridder ham. Men også hvis han tager mig sådan helt alm.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Tauf skriver:

Det er mest når jeg ridder ham. Men også hvis han tager mig sådan helt alm.

Okay, jeg har også selv haft det sådan, men jeg tror, det er hvis han får rørt 'væggen' til anus.. Lissom hvis man føder (når barnet's hoved, rammer væggen og man skider) Har nu ikke selv født, men læst og hørt en del om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.