Kay skriver:
hihi jeg er så glad for at jeg ikke har smidt mine jakker ud fra da jeg var tyk.... tror jeg kan passe min overgangs jakke et par uger endnu...
men jeg gidder dælemer heller ik købe en stører...
jeg ved lige pt ikke hvad jeg håber på.... har hele tiden gerne ville føde normalt... men er begynt at blive små nervøs ved tanken alligevel...
min mor revnede... hele vejen og måtte syes om flere gange og betændelse og... ja...
da hun fødte mig... så er sgu lidt nervøs hvis hun nu også er en stor pige
men den nervøsitet har jeg ik rigtig turde sige højt endnu...
Kan godt forstå du er begyndt at have tanker om fødslen. Jeg er så småt begyndt at strikek en fødselsplan sammen. Altså ikke med forventninger og tanker for hvordan det skal gå, for jeg tror det går anderledes end man tænker. Uanset hvor mange scenarier man overvejer. Men sådan en plan for hvad jeg tænker kunen være rart/ikke rart og hvilke overvejelser jeg har gjort mig.
Jeg tager helt sikkert gerne imod smertestillende, men jeg vil ikke beslutte mig på forhånd. Jeg stoler meget på personalet og vil klart følge deres anvisninger (ved mindre jeg syntes de er helt ude i hampen).. hehe.. det eneste der er sikkert er vist at der ikke er noget der er sikkert.
Jeg har hørt din bekymring og den er jo helt reel! Har da også lidt af samme, men tænker at når vi når dertil, er der ikke så meget at gøre til eller fra. Sprækker man, så sprækker man og det er en lille pris i forhold til den store oplevelse vi har i vente
Anmeld